Filmleri oyla!
Beyazperdem
    You
    Üye Eleştirileri
    Basın Eleştirileri
    Ortalama puan
    3,7
    68 Puanlama ve 13 Eleştiri
    dağılımı 13 Eleştiri notla
    3 Eleştiri
    7 Eleştiri
    1 Eleştiri
    1 Eleştiri
    1 Eleştiri
    0 Eleştiri
    You hakkında görüşlerin ?
    pembeoje
    pembeoje

    Takip Et! 52 Takipçi 330 Eleştirisini Oku

    4,0
    18 Kasım 2018 tarihinde eklendi
    çok güzel bir dizi.. biraz yavaş ilerliyor ama hiç sıkmıyor.. bu tarz konulu şeyleri sevdiğim için ben çok beğendim.
    eda s.
    eda s.

    Takip Et! 1 Takipçi 3 Eleştirisini Oku

    5,0
    20 Ocak 2019 tarihinde eklendi
    Valla guzel gidiyor. Yavas gittiginide dusunmuyorum gayet akici ilerliyor. Saplantili bir asik sevgilisini kaybetmemek adina herseyi yapiyor. Henuz film bitmedi o yuzden tam biseyde diyemiyorum ama iyi sariyor. Fi dizisindeki gibi saplantili bir asik konusu.
    Orhan G.
    Orhan G.

    Takip Et! 12 Eleştirisini Oku

    3,0
    22 Ocak 2020 tarihinde eklendi
    elinde hiç dizi yok ve östrojen yada testosteron hormonlarını harekete geçirmek istiyorsun tam senlik o zaman...
    Akıllı HERİF
    Akıllı HERİF

    Takip Et! 21 Eleştirisini Oku

    4,5
    22 Ağustos 2020 tarihinde eklendi
    Kadınlarımızın etrafında böyle takıntılı sapıklar var. Bu dizi bize çok şey öğretiyor aslında. Her şeyi sosyal medyada paylaşmamamız gerektiğini, Yeni ilişkilerde mesafeli olmamamız gerektiğini vb. Güzel : izlenir.
    emre
    emre

    Takip Et! 29 Eleştirisini Oku

    4,5
    31 Temmuz 2020 tarihinde eklendi
    Çok çok iyi bir dizi takıntılı katilin gözünden olayları görebiliyoruz Netflixin Nadir Olan çok iyi yapımlarından Puanım:9.3/10
    senbanabanude
    senbanabanude

    Takip Et! 2 Eleştirisini Oku

    4,0
    15 Ocak 2019 tarihinde eklendi
    Kendi içerisinde de çok fazla eleştirinin olduğu bir diziydi. İzlerken başrol gereği ve fragmandan kaynaklı biraz daha romantik komedi tarzı bir şeyler bekleyerek açtım bir bölüm izleyip kapatırım diye fakat sonrası su gibi geldi zaten. Sonunu da başını çok tahmin edemediğiniz bir dizi en azından benim için öyleydi. İzlemenizi tavsiye ederim.
    Bekendiba
    Bekendiba

    Takip Et! 10 Eleştirisini Oku

    4,0
    10 Mayıs 2020 tarihinde eklendi
    Joe ... çok başarılı bir oyunculuk sergiliyor. Öykü çok akıcı gayet güzel ilerliyor fakat biraz abartılı kusursuz değil.
    Mehtap Bayram
    Mehtap Bayram

    Takip Et! 7 Eleştirisini Oku

    2,0
    11 Mart 2020 tarihinde eklendi
    You’yu ben hiç beğenmedim. Yani bol zamanınız varsa, öyle sürprizsiz, şuradan bir film izlemek istiyorsanız izlenir yoksa sıkıcı geldi bana.Çok daha iyileri var.
    Efe Duran
    Efe Duran

    Takip Et! 4 Eleştirisini Oku

    4,0
    24 Ağustos 2020 tarihinde eklendi
    3. Sezonunu merakla beklediğim bir dizi. Dizinin içinde aşktan tutun uyuşturucuya kadar bir çok konu işlenmiş durumda. Dizi ve filmlerden çok etkilenen bir insansanız kendinizi diziyi bitirdikten sonra yaklaşık 1 hafta evinize kapatmanızı tavsiye ederim. Şahsen ben kız arkadaşımla izledikten sonra kız arkadaşımın paronayası yüzünden 3 hafta eziyet çektim.Bütün karakterler tertemiz işlenmiş hiç bir karakterde açıklık yok. Lan bu niye bunu yaptı demiyorsunuz aksine böyle biri gerçek hayatta olsaydı kesinlikle bunu yapardı diyorsunuz. Buna rağmen dizi ve karakterler sürekli sizi şaşırtıyor.Zevkle izleyin. -MED
    Nisatopal4114
    Nisatopal4114

    Takip Et! 3 Eleştirisini Oku

    4,0
    29 Mayıs 2020 tarihinde eklendi
    oovv joe üzümlü kekim sen kötü biri değilsin sadece bütün kötülükler seni buluyor. Aynı candace beck ve love'n seni bulduğu gibi :D abi izlemeyin sakın herkesten heşeyden kendinizden bile şüphelenir oluyorsunuz. AŞk ve bağlılık olgusunu değiştiren bir dizi. ,Aşık bir seri katil ya da seri katilliğe aşık bir adam :) İzleyin süprizlerle dolu bir dizi. Karakterler efsane ama sen joee ...! Öyle güzel oynuyor ki joe'yu Penn badgley yani gerçek gibi izleyin tavsiyeeeee
    Utku D
    Utku D

    Takip Et! Eleştirisini Oku

    5,0
    13 Mart 2019 tarihinde eklendi
    Bana göre en iyi dizilerden biri vaktim olmamasına ragemen 4 günde bitirdim kesinlikle izleyin mükemmel ötesi.Tesekkurler Netflix.
    Shinkai Hayato
    Shinkai Hayato

    Takip Et! Eleştirisini Oku

    5,0
    25 Ocak 2020 tarihinde eklendi
    Dizi çok iyi bayağı sarıyo. Izlemenizi tavsiye ederim. Biraz yavaş ilerliyo ama bu tarz diziler çok güzel oluyor.
    Okan Topuz
    Okan Topuz

    Takip Et! Eleştirisini Oku

    1,0
    23 Mayıs 2020 tarihinde eklendi
    Izlemeyin, izlettirmeyin. 3. Bölümde netflixi silmeme sebep olan dizidir. Izlerken afakanlar bastı. Bu diziyi izleyeceğine trigonometri videoları izleseydim daha çok eğlenir daha az sinirlenirdim.
    Back to Top