Beyazperdem
İnanılmaz Örümcek Adam
İnanılmaz Örümcek Adam Orijinal Fragman
34 238 gösterim
5 Ağu 2011
49
paylaş
Bu videoyu paylaş
facebook Tweet
İnanılmaz Örümcek Adam
İnanılmaz Örümcek Adam
Yönetmen Marc Webb
beraberinde Andrew Garfield, Emma Stone, Rhys Ifans, Denis Leary, Campbell Scott Michael
4,0
for 509 kullanıcı
Öneriler
6 Fragman & Teaser
İnanılmaz Örümcek Adam Orijinal Fragman 2:22
Şuan oynayan:
İnanılmaz Örümcek Adam Orijinal Fragman
34 238 gösterim
İnanılmaz Örümcek Adam Altyazılı Fragman (2) 2:02
İnanılmaz Örümcek Adam Altyazılı Fragman (2)
264 112 gösterim
İnanılmaz Örümcek Adam Orijinal Fragman (4) 2:30
İnanılmaz Örümcek Adam Orijinal Fragman (4)
72 617 gösterim
İnanılmaz Örümcek Adam Orijinal Fragman (5) 2:30
İnanılmaz Örümcek Adam Orijinal Fragman (5)
9 421 gösterim
İnanılmaz Örümcek Adam Orijinal Fragman (6) 2:28
İnanılmaz Örümcek Adam Orijinal Fragman (6)
12 261 gösterim
İnanılmaz Örümcek Adam Orijinal Teaser 2:33
İnanılmaz Örümcek Adam Orijinal Teaser
13 646 gösterim
Klip
İnanılmaz Örümcek Adam Orijinal Klip (2) 1:13
İnanılmaz Örümcek Adam Orijinal Klip (2)
1 727 gösterim
2 Kamera Arkası & Ekstra Video
Röportaj 1 - Ingilizce 3:16
Röportaj 1 - Ingilizce
2 292 gösterim
Oscar Ödüllü Emma Stone'un 10 Filmi 0:52
Oscar Ödüllü Emma Stone'un 10 Filmi
1 379 gösterim

Yorumlar

  • Bleda Bircan
    Bence Tutulacak Bu Film
  • Smooch B.
    Harika bir film olacak :)
  • Sandalphon
    Gına getirdi ya artık bu böcekadam filmleri! holywood sürekli kendini tekrar etme hastalığından bir türlü kurtulamıyor, zaten bir seri halinde bıkmadan devam ettirdikleri bir filmde bile şimdi teybi tekrar başa alıp gişeye oynamak derdindeler, sonra tekrar aynı rakipleri aynı geçirilen evreler ve bir süre sonra hop tekrar hadi en başa! peki ama nereye kadar? yaratıcılık bunun neresinde bir şeyler üretmek neresinde? sinema bu demek değildir ki, böyle filmlerin bence belirli hatlar arasında sürekli gidip gelen bir dolmuş şoförünün yaptığı işten hiç bir farkı yok, tamamen ticari ve büsbütün bilinen bir yolculuk, gerçek sinemaysa izleyiciye bir uçağın içerisinde olduğu hissini uyandırabilendir, her defasında farklı ve son derece özgür bir yolculuk, ABD daha ne kadar kendini tekrar eden filmlerle uğraşacak bilmiyorum fakat benim hayatım boyunca ağır hastalığa yakalanmış bir böcek kafalının ordan oraya hoplayıp zıplamasını seyretmeye hiç mi hiç niyetim yok!! fani zaten bu dünya, görülmesi gereken kaç gerçek güzellik sığdırabileceğiz ki hayatlarımıza aynı yapay şeylerle boşuna zaman kaybedelim!.....
  • Emre B.
    Şu son bölümler, sinemada 3d gözlükle frangmanı izlerken adamı coşturmuştu :)
  • keanureeves93
    Sandalphon mükemmel bir yorum yazmışsın, tamamen aynı fikirdeyim Bir filmin bu kadar suyu çıkartılmamalı...
  • eylem k.
    adı değiştirilmiş bir örümcek adam film çakması bir de çok tutulur diyorsunuz ee senaryo aynı her şey aynı filmin ismi ve oyuncuları farklı sadece ne anladım ben bu işten hiç bir şey çok saçma bir film olcak kesin
  • Hasan Karataş
    hayır aslımda çok şey değişmiş 1. si bu film 3d , 2. si peter parker ın düşmanı lizard(kertenkele) , 3. sü peter parker mary jane i değil gwen stacy i seviyor ve film 1960 yılında yapılan orjinal spıderman ın aynısı...
  • Jean Michelle
    sandalphon git dağa cayıra cimene o zaman kim diyo sana seyret filmi neden fragmanı izledin o zaman hep aynı fillimlerse bu filmin bu kahramanın hayranları war tabiki sinema ticari olcak babanın hayrını yapmıyo adam!!!!!! her yiğidin yoğurdu yiyisi ayrı olur konu aynı yönetmen oyuncular görsel efekt farklı eğer senin mantığınla düsünürsek sinemaya gitmeyelim cünkü nerdeysen tüm filmler aynı ve ticari hadii ticari bekleme yapma :))
  • Osman Fakioğlu
    bence saçma ilk bölümdeki oyuncular daha iyi idi saçama sapan olmuş bu
  • Ali F?rat
    Konu bir önceki örümcek adamın aynısı ya bari Peter Parker olsaydı filmin devamı niteliğinde
  • zyyz
    Vikipedi diyor ki: ''Şu sıralar eski Hollywood serisinden bambaşka bir Örümcek Adam çekilmektedir.''neresi farklı anlayamadık,,peh!
  • kamboçyalı
    zaten konu yine peter parker ama orada örümcek ısırdığı zaman kolundan çıkartıyordu ağını ama normal çizgi romanında ensesinden çıkıyor ve yaptığı buluşlarla ona yön verebiliyordu. şimdi aslına uygun olarak gitmeye çalışmışlar...
  • Do?uhan Ah
    vikipedi ye inanan hangi salak vikipedideki yazıları herkez degistirebilir git bak herkezin dedigine cizgi roman oku ole konus bu daha dogru bi film hem eski yönetmen demiski haberlerde cıktı spidermanin dısında film yaptıgım icin bırakıyorum demis.
Yorumları göster
Back to Top