Beyazperdem
Benim Güzel Oğlum, Ne Yaptın Sen?
Ortalama puan
2,8
25 Puanlama ve 7 Eleştiri
0% (0 Eleştiri)
43% (3 Eleştiri)
0% (0 Eleştiri)
14% (1 Eleştiri)
0% (0 Eleştiri)
43% (3 Eleştiri)
Benim Güzel Oğlum, Ne Yaptın Sen? hakkında görüşlerin ?

7 kullanıcı eleştirisi

Ilknur K
Ilknur K

Takip Et! 25 Takipçi 1 093 Eleştirisini Oku

0,5
6.02.2012 tarihinde eklendi
çok gereksiz bir psikolojik film. izlemezseniz hiç bir şey kaybetmezsiniz.
Suayip A.
Suayip A.

Takip Et! 14 Takipçi 56 Eleştirisini Oku

0,5
29.04.2011 tarihinde eklendi
arkadaslar sakın ama sakın izlemeyin okadr kötü okadr boş bir film ki anlatamam hiç kimsenin hatrına izlenebilecek bir film değil hayatımda bu kadar bos bir film görmedim belki inanmıyacaksınız ama yanlışlıkla izlerseniz gelip burada kötü yorum yapacağınıza iddia ya girerim lütfen uzak durun
suadiyekartali
suadiyekartali

Takip Et! 2 Takipçi 357 Eleştirisini Oku

0,5
19.04.2011 tarihinde eklendi
Heralde bu kadar puanı izlemeyen arkadaşlar vermiş olsa gerek hani gördüler ya David Lynchi hemen puanları yapıştırdılar. İlk olarak filmde korku ve gerilim adına hiç bir şey yok sadece pskolojik bir film ve gereksiz diyalaoglar var.Az sonra bişeyler olacak gibi duran ama hiçbir şey olmayan ve filmin sonunda bu muydu yani dedirten klasik David Lynch filmi işte. İmdb puanı:6.4 Bizdeki puana bakın bide nedir bu yabancı hayranlığı anlamıyorum... Fazlada bişey söylemek istemiyorum sonuçta David Lynch hayranlarının seveceği ve onlar için anlam dolu bir film o nedenle kaçırmasınlar derim...
filmhastası
filmhastası

Takip Et! 24 Takipçi 683 Eleştirisini Oku

4,0
24.09.2010 tarihinde eklendi
ismi çok komik olmuş ya :DDD
er-u-han
er-u-han

Takip Et! 1 Takipçi 112 Eleştirisini Oku

4,0
6.08.2010 tarihinde eklendi
Yönetmen Werner Herzog,yapımcı David Lynch mi?...Aman Allahım bu film kaçmaz,kaçamaz,kaçmamalı...
hkn-ertugrul
hkn-ertugrul

Takip Et! 16 Eleştirisini Oku

4,0
25.12.2009 tarihinde eklendi
cidden enteresan bir filme benziyor.bir kere david lynch var olayın içinde başlı başına mükemmel bir yapıt olacaktır.senaryoda orjinal umarım hayal kırıklığına uğratmaz.
rockhacker-2
rockhacker-2

Takip Et! 84 Eleştirisini Oku

2,5
6.08.2009 tarihinde eklendi
enteresan bır fılme benzıyor bence seyredılmelı
Daha Fazlasını Göster
  • En son Beyazperde eleştirileri
Back to Top