Beyazperdem
Tetikçiler
Seanslar Fragmanlar Oyuncular Üye Eleştirileri Basın Eleştirileri Beyazperde Eleştirisi Fotoğraflar
İlginç Detaylar Box Office Benzer Filmler Haberler
<strong>Tetikçiler</strong> Orijinal Fragman
facebook Tweet G+Google
Tetikçiler Orijinal Fragman
Film : Tetikçiler
3,4 for 99 kullanıcı
Oyuncular : Bruce Willis, Joseph Gordon-Levitt, Emily Blunt, Paul Dano, Piper Perabo
Yayın Tarihi: : 16 Nisan 2012 Pazartesi
1. Boyut seç:
2. Videoyu Sitene Gömmek İçin Kopyala/Yapıştır Seç
4 Fragman & Teaser
<strong>Tetikçiler</strong> Orijinal Fragman 1:45
Tetikçiler Orijinal Fragman
2 488 gösterim
<strong>Tetikçiler</strong> Orijinal Fragman (2) 2:33
Tetikçiler Orijinal Fragman (2)
2 022 gösterim
<strong>Tetikçiler</strong> Orijinal Fragman (3) 2:29
Tetikçiler Orijinal Fragman (3)
1 157 gösterim
<strong>Tetikçiler</strong> Altyazılı Teaser 1:37
Tetikçiler Altyazılı Teaser
10 501 gösterim

Yorumlar

  • BEYHAN CAN

    güzel bir aksiyon ve bilimkurgu karışımı.yıllar sonra kendini öldürmek için görevlendirilen bir ajan hadi bakalımm.........

  • sel?uk kara

    bruce hiç bir filmini kaçırmadım kaçırmam

  • Cactus

    Zamanda geri gitme çok ucuz bir bilimkurgu öyküsü. Bakşa bir konu bulamıyorsan zamanda geri git, kovboy filmi çek; zamanda geri git, padişahların ordusunda yeniçeri ol; zamanda geri git birinci dünya savaşında kimyasal silah kullan vs.vs.vs. Adına da bilimkurgu koy, ortaya karışık bööle üstüne de zeytin yağı dök mis gibi salata olsun. Hiç bir film beceremeyen zamanda geri dönen bilimkurgu çekiyor heral, altıpatlarlar lazerlere karşı vs.vs.

  • vista666

    Bence son derece sıkıcı ve akıcı olmayan,aksiyonu pek olmayan bir film

  • MojoRising

    Film için biraz iddialı bir tanımlama yapacağım ki filmin nasıl bir filmi olduğu daha rahat anlaşılabilsin: 2012 yılının ''Blade Runner'' 'ı. Günümüzde aksiyona alıştırılmış seyirci bu filmi ne kadar beğenir ne kadar bağrına basar o konuda oldukça şüpheliyim. Film günümüz bilim kurgu filmlerinin izinden değil geçmişin kült filmlerinin izinden gitmeyi tercih ediyor. Yani yönetmen açık açık ''benden bol aksiyonlu, bol görsel efektli bir film beklemeyin. Ben yarınlara kalacak o kült filmlerden birisine imza atacağım'' diyor. Peki bunu başarabiliyor mu? Bence kesinlikle başarıyor. Terminatör (1984), Blade Runner (1982), 12 Maymun (1995) (ve bu filmin atası La Jetee / 1962) gibi filmleri sevenler bu filme yaklaşabilirler. Umdukları şeyi büyük ihtimalle bulacaklardır. ''Ben Efsaneyim (2007)'', ''Kader Ajanları (2011)'' gibi yeni dönem aksiyon - bilim kurgu seven izleyiciye ise bu ''dozunda'' aksiyonlu, melankolik ve enfes filmden uzak durmalarını tavsiye ediyorum.

  • Alp T.

    Bu da ne?! SPOİLER

    Bruce Willis (B.W.): J.G.L.' nin büyüğü ve öldürmenin delisi olan birisi.
    Joseph Gordon Levitt (J.G.L.): B.W.' nin küçüğü ve başı bağlı olan insanları öldürüp (işi) klüplerde çıplak kızlara bakıp Fransızca çalışmak.
    Emily Blunt: Çiftlikte yaşayıp etrafına gelen her kişiyi vurup küfür edip çekici insanlarla öpüşmek.
    Pierce Gagnon (Emily Blunt' ın oğulu): Zeka küpü ve aksiyon meraklısı. Sevdikleri veya kendisini öldürmeye çalışan kişilere '' VAAAAA!'' deyip havada öldüren bir çocuk.
    Filmin ne kadar saçma olduğunu anlamışsınızdır. Soruların bazıları zaten havada kaldı:
    1. Bruce Willis bu yağmur şeyi diye neden çocukları öldürdü?
    2. J.G.L.' nin kullandığı ilaç neye yarıyordu?
    3. Numaralar neden tarih oldu?
    Filmde zaten bolca argo, uygunsuz sahneler ve kan var.
    Bu kadroya şaşırdım. Çok vasat ötesi bir film. UZAK DURUN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Puan: 2/5

  • Alp T.

    Ayrıca 2. yarıda konudan uzaklaşılmış. Gereksiz yere uzatmışlar. Ama filmde cidden bomba sahneler vardı. SPOİLER
    Mesela J.G.L.' nin Bruce' u yakalayamayınca Kahretsin deyip kaçması, kahvede konuşma sahnesi ve Joe' nun hayatını göstermesi cidden güzeldi. Aslında puanımı düzeltiyorum. 2.5/5 ama lütfen 2. yarıya girmeyin zaten sonu saçma. Neymiş efendim Joe intihar ediyor, Yaşlı Joe yok oluyor, çocuk ve annesi ölümden kurtuluyor ve annesi iyi geceler diyor. Düşünmesi bile garip. Sırf ilk yarı için 2.5 puan verdim. aslında 3 olur diye düşündüm ama 2. yarıda bir şey olmadığı için 2.5' e düştü. İsteyen gitsin ama 2. yarıyı izlemesin. (Sinemada gitmeyin!) İyi seyirler. 2.5/5

  • MRAXM

    Ben daha önce de beyazperdeye öneride bulunmuştum yorum yazan arkadaşların yaşları da belirtilsin diye ama dikkate alınmamış. Alp T arkakaşım kaç yaşında olduğunu merak ediyorum? Filmi izleyecek olanlar için bu kadar spoiler vermen bir tarafa en basit şeyleri bile anlamamışsın. Bu film MojoRising adlı arkadaşın da söylediği gibi kült olmaya aday bir filmdir. Uzun zamandır bu kadar iyi bir bilim-kurgu çekilmedi. Sen bence anlayabileceğin türden Battleship falan izle. Bilim kurgu deyince bu kadar basit filmler beklyorsunuz. Bu arada beyazperde yazarının film konusundaki yorumlarıda güzel. Bırak uçsunlar hocam çok alçaktan gidiyoruz zaten bayadır:)

  • Yavuz ?ahinkaya

    Film tek kelimeyle mükemmel. 10/10. İzlemenizi şiddetle tavsiye ederim.

  • karnifkes

    özgün konulu sürükleyici bir film.mutlaka izlemenizi tavsiye ediyorum.

  • MuhammedAcar

    Konusunun özgünlüğü açısından değerlendirilecek olursak oldukça iyi ama konunun işleyişi açısından eksiklikler var. Filmin bazı yerlerinde nerede kişilikleri ve zamanı karıştırabilirsiniz. Başarılı bir film ama daha iyisi yapılabilir. Puanım 10/7.5

Yorumları göster