Her dergi ve gazetenin puanlama sistemi farklı olduğu için, Beyazperde, puanları 0.5 - 5 yıldız üzerinden, kendi barometresine göre vermiştir.
Basın Eleştirisi
Hurriyet
Yazar: Ömür Gedik
İyi film, tavsiyelerin tavsiyesi.
Eleştirinin tamamı için: Hurriyet
Sabah
Yazar: Atilla Dorsay
Yiğit Özşener ve özellikle Nejat İşler kişilikleri oynamıyor, sanki yaşıyorlar. Ahu Türkpençe de onlara ayak uyduruyor. Ama son tahlilde bu filmin sinemada oyalanmak ve hoşça vakit geçirmekten başka şey beklemeyen saygın ve kibar bir kitleye göre değil, biraz daha hoşgörülü ve de 'edepsiz' bir kesime göre olduğunu belirtmeliyim!..
Eleştirinin tamamı için: Sabah
Cinedergi
Yazar: Serdar Akbıyık
Bu filmdeki diyaloglar genç izleyicileri çok etkileyecek.
Eleştirinin tamamı için: Cinedergi
Radikal
Yazar: Şenay Aydemir
‘Kaybedenler Kulübü', yaşandığı dönemin nihilizme bulaşmış anarşizminin toplumun bir kesiminde yarattığı ‘aidiyet' duygusunu göstermesi bakımından önemli. Çünkü bu ‘aidiyet' şimdilerde sistem tarafından içselleştirilmiş, ehlileştirilmiş bir ruh hali olarak sokaklarda cirit atıyor. O zamanı ‘farklı' olan, şimdi ‘sıradan...'
Eleştirinin tamamı için: Radikal
Sinema Dergisi
Yazar: Ebru Çeliktuğ
Filmin teknik anlamdaki yetkinliği, özellikle yakın çekimlerin bolluğu ve müziğin kullanımı, yönetmen Tolga Örnek'in olgunlaşmış sinema anlayışını da ortaya koyuyor.
Habertürk
Yazar: Kerem Akça
Türk sineması için cesur bir haykırış.
Eleştirinin tamamı için: Habertürk
Altyazı Dergisi
Yazar: Murat Tırpan
Kaybedenler Kulübü alternatif bir hayat tarzının mümkün olduğunu göstermek için sonu belli bir ikinci sınıf aşk hikayesini anlatmak yanlışına düşmüş bir film
Beyazperde.com'da gezintiye devam etmek istiyorsanız çerezleri kabul etmelisiniz. Sitemiz hizmet kalitesini artırmak için çerezleri kullanmaktadır.
Gizlilik sözleşmesini oku.
Hurriyet
İyi film, tavsiyelerin tavsiyesi.
Sabah
Yiğit Özşener ve özellikle Nejat İşler kişilikleri oynamıyor, sanki yaşıyorlar. Ahu Türkpençe de onlara ayak uyduruyor. Ama son tahlilde bu filmin sinemada oyalanmak ve hoşça vakit geçirmekten başka şey beklemeyen saygın ve kibar bir kitleye göre değil, biraz daha hoşgörülü ve de 'edepsiz' bir kesime göre olduğunu belirtmeliyim!..
Cinedergi
Bu filmdeki diyaloglar genç izleyicileri çok etkileyecek.
Radikal
‘Kaybedenler Kulübü', yaşandığı dönemin nihilizme bulaşmış anarşizminin toplumun bir kesiminde yarattığı ‘aidiyet' duygusunu göstermesi bakımından önemli. Çünkü bu ‘aidiyet' şimdilerde sistem tarafından içselleştirilmiş, ehlileştirilmiş bir ruh hali olarak sokaklarda cirit atıyor. O zamanı ‘farklı' olan, şimdi ‘sıradan...'
Sinema Dergisi
Filmin teknik anlamdaki yetkinliği, özellikle yakın çekimlerin bolluğu ve müziğin kullanımı, yönetmen Tolga Örnek'in olgunlaşmış sinema anlayışını da ortaya koyuyor.
Habertürk
Türk sineması için cesur bir haykırış.
Altyazı Dergisi
Kaybedenler Kulübü alternatif bir hayat tarzının mümkün olduğunu göstermek için sonu belli bir ikinci sınıf aşk hikayesini anlatmak yanlışına düşmüş bir film