Beyazperdem
Reis
facebookTweet
Fragmanlar
Oyuncular
Üye Eleştirileri
Basın Eleştirileri
Beyazperde Eleştirisi
Fotoğraflar
Reis
Vizyon tarihi 3 Mart 2017 (1s 57dk)
Yönetmen
Oyuncular: Reha Beyoğlu, Özlem Balcı, Orhan Aydın devamı
Tür Dram, Biyografik
Ülke Türkiye
Fragmanı izle
Üyeler
2,51174 Puanlama ve 63 Eleştiri

Özet ve Detaylar

Adnan Menderes'in idam haberiyle başlayan film Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın çocukluk dönemi ile belediye başkanlığına uzanan hayat hikayesi beyazperdeye yansıtıyor. Film Erdoğan'ın gençliğini de ele alarak onun gözünden bir dönem hikayesi anlatma hedefinde.

Yönetmenliğini Hüdaverdi Yavuz'un üstlendiği yapımda Recep Tayyip Erdoğan’ı Reha Beyoğlu canlandırırken, eşi Emine Erdoğan’ı ise Özlem Balcı oynuyor. Filmin müzikleri ise Yücel Arzen'e ait. Yapımcılığı ise "Kafkasör Film Akademisi & Garantialsat Gayrimenkul Yatırım A.Ş."  üstleniyor. 

Dağıtımcı Mars Dağıtım
Daha fazla
Yapım yılı 2016
Metraj uzun metrajlı film
İlginç Detaylar 4 başlık
Bütçe -
Dil Türkçe
Görüntü formatı -
Renk Renkli
Ses formatı -
Yapım formatı -
Viza numarası -
Reis - Fragman 2:26
Reis - Fragman
236 766 gösterim
Reis  - Teaser 1 0:49
4 588 gösterim
Reis  - Teaser 2 0:57
5 584 gösterim

Ekstra Videolar

Beyazperdede Bu Hafta (3-9 Mart) 4:03
Beyazperdede Bu Hafta (3-9 Mart)
1 887 gösterim

Oyuncular

Reha Beyoğlu
Reha Beyoğlu
Rolü : Recep Tayyip Erdoğan
Özlem Balcı
Özlem Balcı
Rolü : Emine Erdoğan
Orhan Aydın
Orhan Aydın
Rolü : Komiser Serhat
Volkan Başaran
Volkan Başaran
Rolü : Sultan Başkan
Tüm oyuncular ve teknik ekip

Üye eleştirisi

Mehmet K.
En popüler olumlu eleştiri

Yazar: Mehmet K., Tarih: 04/03/2017

5,0Kusursuz!

Filmi izlemeyen boş insanların gereksiz değerlendirmesini görüyoruz puanlarda ama film güzel olmuş..

Tacker C.
Yapılan son negatif yorum

Yazar: Tacker C., Tarih: 04/03/2017

0,5Berbat

Öncellikle hala yaşayan birisi için bir film hazırlanmasını doğru bulmuyorum.Her ne kadar cumhurbaşkanımız olsa bile.Filmin... Devamını oku

Tüm üye eleştirileri
54% (34 Eleştiri)
2% (1 Eleştiri)
3% (2 Eleştiri)
2% (1 Eleştiri)
2% (1 Eleştiri)
38% (24 Eleştiri)
63 Üye eleştirisi

Fotoğraflar

Bunları Biliyor musunuz?

Oyuncu Kadrosu

1930’lu yıllardan başlayarak 1999 yılına kadar geçen dönemi anlatacak olan film de Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ı oynayacak oyuncu için 200 oyuncu ile görüşüldü.

Detaylar

Filmin çekimlerinin yapılacağı platolar ve kostümler için şu ana kadar 4 milyon dolar para harcanarak dönem hazırlıkları eksiksiz tamamlandı.

Detaylar

Filmde kullanılmak üzere yaklaşık 300 kostüm dikildi.
4 Başlık

Son Haberler

Box Office'te Recep İvedik 5 Yerini Koruyor!
HABERLER - Sektörden
14 Mart 2017 Salı

Box Office'te Recep İvedik 5 Yerini Koruyor!

Box Office'te Recep İvedik 5 Yine Zirvede!
HABERLER - Sektörden
7 Mart 2017 Salı

Box Office'te Recep İvedik 5 Yine Zirvede!

Yerli box office rakamları açıklandı.
Vizyondaki Filmler!
HABERLER - Özel Dosyalar
2 Mart 2017 Perşembe

Vizyondaki Filmler!

Bu hafta 7 yeni film vizyona giriyor! Haftanın dikkat çekenleri ise Ferzan Özpetek imzalı "İstanbul Kırmızısı" ve Hugh Jackman'ı...

Bu Filmi Beğendiysen, Şunlara da Göz At:

Tüm benzer filmler

Yorumlar

  • Ahmet T.

    Darbe günü havada f16 lar karada tanklar varken halkıyla beraber yürüyen Cumhurbaşkanı için yapılan güzel bir film. Eleştirenler 15 temmuz gecesi makarna kuyruğuna giren kişiler eleştirmeleri normaldir.

  • Emre D.

    II. Abdülhamitten sonra bu topraklara gelmiş en önemli liderin filmini gönül isterdi ki daha yüksek bütçe ile martin scorsese gibi bir yönetmenin eli değmiş olsaydı muhteşem olurdu. Ne kadar filmi yapılsa az, başkanımınzla aynı zaman diliminde yaşıyor olmak bile büyük bir onur. Sonuna kadar seninleyiz reis. Gösterdiğin hedefte ilerliyoruz. Rabbim yar ve yardımcımız olsun.

  • Muhammet C.

    bence güzel film olacak

  • velisanli

    Abdulhamitten sonra gelmiş lider erbakandır. onun 10'da birini yapamadı 15 senede... sen akp nin kuruluşunu ve amacını bilmiyorsun diyer %50 koyun gibi.
    Nasıl kı zamanında abdulhamite karşı çıktı itatt ve terakkiye katıldılar yenilikçiler. şimdikinin de milli görüş çizgisini dini olarak siyasi bakışını benimsemekten vazgeçmiş sözde gömlek değiştirenler şimdiki akplilerdir. yakın siyasi tarihi bilmeden cahil cesareti ile övünüp durmayın

  • Tony M.

    NAPICAMI SANA MI SORUCAM ASLANIM

  • Emrah T.

    İsminde meymenet yok , Bu film vizyona girdiğinde dolar 4,20 olacak , Ahanda burda dursun

  • Enes K.

    ikiside yalan tabii neye nianmak istersen

  • Asena A.

    reziillik. Böyle filmler büyük şahsiyetler rahmete kavuştuktan sonra yapılır hayattayken yalakalık için değil.. reis film bütçesini kendimi ödedi acaba :D ATATÜRK gibi bir lider varken ona daha adam gibi filmler yapmamışken şu yapılana gülmemek elde değil :)

  • Alara K.

    Son derece mükemmel hazırlanacak bir filme benziyor.Ayrıca insanlardaki manevi duyguları uyandırcak ve aynı zamanda geçmişin günümüzle kıyasını kolaylaştıracağa benziyor.Kesinlikle başta ifade ettiğim gibi manevi duyguları arttıracak ve izleyen bütün müslümanların kendi içinde vara olan vatan duygularının canlamasını sağlayacak ve geleceğin mes'ud Türkiyesi'ne vücud vermeye doğru ciddi bir gelişme kazanmasına yardımca olacak filmlerden biri olacağına inanıyorum :D

  • Kocaelispor

    Her şeyi siz biliyorsunuz siz haklısınız siz bilirsiniz adama yorum yapacağınıza gidin de filmi izledikten sonra yorum yapın daha filmi izlemeden izlemeyin berbat bir film çok paran varsa git o zaman daha iyisini sen yap da millet izlesin o zaman görelim boş boş konuşmayın ne boş insanlarsınız siz gidin recep ivedik 5 izleyin ayak parmağının arasını gevelediğim sahnesine katıla katıla salak salak esprilere gülün ne diyim boş insanlar sizi.

  • Fatih A.

    ölümüne seninleyiz reis sabırsızlıkla bekliyoruz

  • Mehmet B.

    zaman kaybı ...

  • Esat C.

    aynen oyle kardesım

  • Naci A.

    filmi izledim gayet güzel bir biografi filmi olmuş. filmin çabuk bitti hissine kapıldım çok akıcı olduğundan son sahne bu milletın uyandığı mesajı güzeldı tokat sahnesı.

  • aysun K.

    ben filmi henüz izlemedim en kısa zamanda izleyeceğim inşallah ama görüyorumki muhalefet düşünceler burayada nüks etmiş bari sinemada şu ön yargı atgözlüğü bakışından kurtarın kendinizi hep negatifsiniz % 50 lik birr topluma saygı duymayı öğrenemediniz gitti hazımsızlık çok sanırım :)

  • sserkansozer

    filmde fetö ve fetöcülere ne istedilerse verdiği sahneler de var mı ?

  • sserkansozer

    ön yargı mı ? cumhuriyet gidiyor elden ne ön yargısından bahsediyorsun !?

  • sserkansozer

    aaa ne demek her zaman beklerim. yalanlarla doldurulmuş otobiyografilere özel bir merakı olan herkese bu filmi tavsiye ederim. bütün olay sizin gerçekler mi yoksa yalanlarla mı ilgili olduğunuzla ilgili. ya arkadaş benim sana söylediğim şey herhangi bir yorum değil açık ne net bir yalan sahne. 1932-50 yılları arasında olan bir uygulama nasıl oluyor da 1964 yılında gerçekleşebiliyor var mı bunun bi izahını yapabilecek olan ? ama dediğim gibi ''bizim gerçeklerle işimiz yok yalan olsun damardan olsun'' diyorsanız o ayrı mesele tabi.

  • Enes K.

    kesinlikle gitmelisiniz...son asrın gördüğü en buyuk liderin hayatı için bu filme mutlaka gidilmeli...sakın puanlamayada aldanmayın arkadaşlar..bu beyni kıt ekşiciler akllarınca kampanya başlatıp filme 1 puan veriyolar :) itibarsızlaştırmaya çalışıyorlar filmi... bunların herşeyi kolpa herşeyi sahte..:) mutlaka gitmelinsz..

  • sserkansozer

    ben seyretmedim merakımdan soruyorum oğlu bilale telefonda paraları sıfırlattırırken olan sahne nasıldı ? nasıl iyi canlandırabilmişler mi bilalin ''buba son 30 milyon auro kaldı ne yapacam bilemiyom.'' diye ecel terleri döktüğü sahneyi gerçekçi yapabilmişler mi ?

  • Bahadir K.

    Neyse ki film referandumdan önceye yetişti, üç beş oy ne koparırlarsa artık, ha bu arada oyuncular ücretlerini alamadıklarını beyan etmişler, filmin ironi kısmıda bu olsa gerek.

  • Hasan A.

    Bu filmi sadece bir film olarak eleştirebilisiniz.Eyvallah.Ama recep ivedik gibi film değil de video kayıtları sayılabilecek şeylerden daha az puan alması ülkemizin sinema kültürünü anlamak açısından son derece önemlidir.

  • sserkansozer

    nasıl bu kadar SALAK olabiliyorsunuz anlamıyorum. Türkçe ezan 1932-50 yılları arasında olan bir uygulama nasıl Erdoğan 10 yaşındayken yani 1964 yılında Türkçe ezan hadisesi yaşanabilir diyorum gıkınız çıkmıyor. bu kadar mı alıştınız yalanlara, artık bağışıklık mı yaptı bünyeniz, bu kadar mı mala bağladınız >:(

  • sserkansozer

    bu kadar bariz bir yalanı bile yalayıp yatan salaklar diğerlerini haydi haydi yutar >:(

  • Selin demire L.

    Vakit öldürmek iiçin mi ozaman eet gidebilirsnz"

  • Sena kes =.

    Emek var emek. yorumlara bak ...

  • Mustafa E.

    Receeeep Tayyiiippp ERDOĞAAANN.

  • sserkansozer

    babamdan sonra tanıdığım tek baba Mustafa KEMAL Atatürk'tür eğer onu kastediyorsan bu lafından ancak onur duyarım.

  • sserkansozer

    o kadar cılız ve kalitesiz bir espiydi ki ancak farkedebilmişim kusura bakma :)

  • sserkansozer

    bu salak filmi 200 bin kişi bile seyretmemiş yani gişede çakılmış. ama olsun ben yine de ben bu filmin devamını bekliyorum. oğluşu biloşa paraları sıfırlatırken olan telefon konuşması çarpıcı bir giriş sahnesi olurdu mesela. ayakkabı kutularıyla yakalanan paralarla devam eder. pkk ya çözüm süreci denen bir hayat iksiriyle nasıl can verdiğiyle ilgili sahnelerle olaylar gelişir. barzaniyle halay çekip ağlaştığı kolkola olan sahnelerle olaylar dallanır budaklanır. valilere ''aman pkk ya müdahele etmeyin rahatsız etmeyin çözüm sürecini baltalamayın'' diye direktif verirken pkk nın yollara bomba döşeyip, cephene yığarken olan sahnelerle olaylar devam eder. son olarak sonra darbe esnasında nasıl telefonda ''ağalar beyler pokunuzu yiyem bir hata yaptım ben bu fetoya ne istediyse verdim ama beni kandırdı hadi çıkın yatın fetocuların önüne kurtarın beni... yani bizi... yani milleti sakaryayı anafartayı hadi kurtarın'' feryat figan ettiği sahneyle sonlanır film. baya iyi bir kurgu oldu ha...tutar bu film. bakın görün ilk filmden daha çok satar ikinci film.

Yorumları göster
Back to Top