Beyazperdem
"Oha Diyorum"un Çekimleri Tamamlandı!
11 Eyl 2017 - 10:26
facebook Tweet G+Google

"Oha Diyorum" vizyon için hazır!

Yepyeni yerli komedi-aksiyon filmi Oha Diyorum'un çekimleri tamamlandı. Türkiye’nin en popüler Youtube kanallarından biri olan “OHA Diyorum”un 3 fenomeni Melih AbuafFırat Sobutay ve Alper Rende ile güzel oyuncu Bahar Şahin’i başrollerine yerleştiren filmin İstanbul ve çevresinde gerçekleştirilen çekimlerinde ekip 3 haftada 1200 kilometreden fazla yol yaptı.

Mediakraft Türkiye ve Muhteşem Film ortak yapımı komedi filminde Ersan Özer hem yönetmenliğini hem de senaristliğini üstleniyor. Görüntü yönetmenliğini Erhan Makar'ın üstlendiği filmin müziklerinde ise Uğur Ateş’in imzası var.

Bir yol hikayesi olan filmde kahramanlarımız Fırat’ın arabasını çalan hırsızların peşine düşüyor. Arabada Fırat’ın kızının doğduğundan bu yana çekilmiş tüm fotoğraflarının ve videolarının olduğu ve başka da kopyası olmayan bir hard disk vardır. Melih, Fırat ve Alper, hard diski alabilmek için yola düşünce kendilerini hem komik hem de aksiyon dolu bir maceranın içinde bulurlar...

“Oha Diyorum” filmi 3 Kasım 2017’de sinemalarda olacak.

 

facebook Tweet G+Google
Benzer Haberler
Yorumlar
  • Srht D.

    cidden oha diyorum ..bokunu çıkardınız siz youtube da kalsanıza yahu.. cumali ceber denen ucubeliğin radyasyonu geçmedi henüz bir nefes alalım ya..hayır zaten gitmem acırım paraya da vazgeçin bu sevdadan kara sevda olsun size sinema ulaşamayın para sevdanıza...... ne gibi bir oyunculuk geçmişiniz var pardon nitelikleriniz ne ??..sinema ile yakınlığınız ne? bilet alıp koltukta oturmak diye tahmin ediyorum onüçün oturun kalkmayın o koltuktan rica edicem..yapımcılarda para dan başka bir bok düşünmez oldu yazık sadri alışığın kemal sunalın tarık akanın ismini sayamadığım değerli sanatçıların ve yönetmenlerin ölüsünün dirisinin kemiklerini sızlatıyorsunuz mutlu olun halkın kültür fakiri olmasını utanmadan kullanın bakalım ..sizde haklısınız gerçi boka püsüre sıçmığa gülen yeni neslin de kafasını ve idrak yollarını zikerim en içten en acımasız haneke şiddetiyle.. .hepinize saygı ve sevgi dilerim wes anderson sevecenliğimle ..umarım dibi görür gişeniz ve bir daha bu tarz deneyler yapmazsınız ..sert oldu ama cumali ceberden sonra size de giydirmek istedim ..ee aynı bokun laciverti olacak sonuçta hepiniz yetenek abidesi aktörler ve aktrislersiniz

  • Mehmet B.

    film çekmeyene kız mı vermiyorlar her kes kendi Sanatcı sanıyor ... cumali ceber sonra bunlar da tüy diktiler ..

Yorumları göster
BİZİ TAKİP ETMEYE DEVAM EDİN!
En Popüler Fragmanlar
<strong>Kardeşim Benim 2</strong> Orijinal Fragman
Kardeşim Benim 2 Orijinal Fragman
10 069 gösterim
<strong>A Wrinkle In Time</strong> Orijinal Fragman
A Wrinkle In Time Orijinal Fragman
267 gösterim
<strong>Star Wars: Son Jedi</strong> Orijinal Teaser (5)
Star Wars: Son Jedi Orijinal Teaser (5)
643 gösterim
Çocuklar Sana Emanet Teaser
Çocuklar Sana Emanet Teaser
383 gösterim
<strong>The Strangers: Prey at Night</strong> Orijinal Teaser
The Strangers: Prey at Night Orijinal Teaser
365 gösterim
<strong>Mucize</strong> Orijinal Fragman (4)
Mucize Orijinal Fragman (4)
7 726 gösterim
Yeni çıkan tüm fragmanlar
Film Haberleri Yapım Aşamasında
"Siccin" Serisinden 5. Devam Halkası Geliyor!
HABERLER - Yapım Aşamasında
21 Kasım 2017 Salı
"The Post"tan Yıldızlı Poster!
HABERLER - Yapım Aşamasında
21 Kasım 2017 Salı
"Kardeşim Benim 2"nin Laz Kızı Didem!
HABERLER - Yapım Aşamasında
21 Kasım 2017 Salı
Tarantino'nun Charles Manson Projesinin Detayları Belli Oldu!
HABERLER - Yapım Aşamasında
21 Kasım 2017 Salı
"Ant-Man and The Wasp" Çekimlerini Tamamladı!
HABERLER - Yapım Aşamasında
21 Kasım 2017 Salı
"Ant-Man and The Wasp" Çekimlerini Tamamladı!
"Gambit" Filminin Kadrosu Genişliyor!
HABERLER - Yapım Aşamasında
21 Kasım 2017 Salı
"Gambit" Filminin Kadrosu Genişliyor!
Film Haberleri Yapım Aşamasında
En Çok Beklenen Filmler
Tüm beklenen filmler
Back to Top