Hesabım
    Kebab Connection
    Ortalama puan
    3,4
    179 Puanlama
    Kebab Connection hakkında görüşlerin ?

    19 Kullanıcı yorumları

    5
    5 Eleştiri
    4
    6 Eleştiri
    3
    6 Eleştiri
    2
    1 Eleştiri
    1
    1 Eleştiri
    0
    0 Eleştiri
    beck31
    beck31

    Takip Et! Takipçi 1.383 Eleştirisini Oku

    3,0
    30 Aralık 2010 tarihinde eklendi
    Zaman zaman sıksada izlemesi eğlenceli sahneleri yok değil. Hoş ve zıpır bir komedi olsa da vasatı pek aşamadığı bir gerçek. 6/10
    l-i-l-a-H
    l-i-l-a-H

    Takip Et! Takipçi 2.129 Eleştirisini Oku

    5,0
    24 Kasım 2010 tarihinde eklendi
    Çok eğlenceli bir kebap olmuş...
    TugayTa-
    TugayTa-

    Takip Et! 3 Eleştirisini Oku

    5,0
    2 Eylül 2010 tarihinde eklendi
    Film çok hoşuma gitti. gayet izlenebilir kesinlikle zaman kaybı değildir :)
    Jet-Li-2
    Jet-Li-2

    Takip Et! Takipçi 89 Eleştirisini Oku

    1,0
    25 Temmuz 2010 tarihinde eklendi
    Bu ne saçma bi filmsi yaa izleyin uzak durun
    burakhour
    burakhour

    Takip Et! 21 Eleştirisini Oku

    4,0
    2 Ocak 2009 tarihinde eklendi
    gerçektende çok güzel bir film..Ama ortalaması neden bu kadar düşük anlamadım.. ortalamaya bakıp aldanmayın.. mutlaka izleyin;)
    kriker1905
    kriker1905

    Takip Et! 68 Eleştirisini Oku

    5,0
    20 Eylül 2008 tarihinde eklendi
    fatih akın ın en iyi filmi 10/10
    cansubabacan11
    cansubabacan11

    Takip Et! 95 Eleştirisini Oku

    4,5
    25 Mart 2008 tarihinde eklendi
    Cok guzel cok tatlı bır fılm neden bukadar dusuk puan almıs anlamıyorum. Izleyıcının bu fılmden neden cok buyuk bır beklentısı olur onu da anlamıyorum. Cok guzel Fatih Akının elini attıgı her sey guzel Sıbel kekıllı azıcık gorunsse bıle oda cok guzel her seyıyle cok guzel.
    buffonss
    buffonss

    Takip Et! Eleştirisini Oku

    4,0
    1 Mart 2008 tarihinde eklendi
    inanılmaz bır fılm ben cok begendım bence 2 cısıde cıksın harıka yapmıslar tek kelımeyle ıbo cok ıyı bır karekter olmus harıka ısey
    kubkub
    kubkub

    Takip Et! Takipçi 118 Eleştirisini Oku

    2,5
    23 Şubat 2008 tarihinde eklendi
    Değişik bi konudaydı ve gayette başarılıydı...Ben beğeniyle izledim.
    babsy-2
    babsy-2

    Takip Et! Takipçi 47 Eleştirisini Oku

    3,0
    10 Ocak 2008 tarihinde eklendi
    eğlenceli bir film..ama çoookta güzel diyemem..boş vaktiniz olursa izleyin ..
    zikka
    zikka

    Takip Et! 7 Eleştirisini Oku

    3,5
    23 Nisan 2007 tarihinde eklendi
    çok mu kötü bi film di kesinlikle hayır... eğlenceli bi film biraz basit ama kesinlikle eğlenceli izerseniz pişman olmazsınız :-))
    akselz
    akselz

    Takip Et! 20 Eleştirisini Oku

    3,5
    10 Nisan 2007 tarihinde eklendi
    güzel filmdi,eğlenceliydi.6.6 dan daha fazlasını hakediyo.
    yuceonder
    yuceonder

    Takip Et! 36 Eleştirisini Oku

    3,0
    18 Şubat 2007 tarihinde eklendi
    çok gülmüştüm yaa bu filme.Sizde izleyin bence.
    sen79
    sen79

    Takip Et! 29 Eleştirisini Oku

    4,0
    15 Ocak 2007 tarihinde eklendi
    Harika bir film,özellikle ibonun amcası ve yunan tavernacı karakterleri filmi sürüklüyor,yalnız sheakspear ın sözleri fazlaca kullanılmış...
    gitarist4
    gitarist4

    Takip Et! Eleştirisini Oku

    4,0
    7 Ocak 2007 tarihinde eklendi
    muhteşem tek kelimeyle harika bi film.bi de filmin sonlarına doğru İbo nun sheaksper den alıntı söyledikleri var ya tamam dedim bu dur yani Allah çekenden de oynayandan da razı olsun
    Daha Fazlasını Göster
    • En son Beyazperde eleştirileri
    • En İyi Filmler
    • Basın Puanlarına Göre En İyi Filmler
    Back to Top