Hesabım
    Koğuş
    Ortalama puan
    2,7
    90 Puanlama
    Koğuş hakkında görüşlerin ?

    25 Kullanıcı yorumları

    5
    1 Eleştiri
    4
    3 Eleştiri
    3
    4 Eleştiri
    2
    11 Eleştiri
    1
    5 Eleştiri
    0
    1 Eleştiri
    jamesbond-2
    jamesbond-2

    Takip Et! Takipçi Eleştirisini Oku

    3,0
    29 Temmuz 2011 tarihinde eklendi
    Acımasızca eleştirmeye gerek yok bence bir korku filminden bekleneni fazlasıyla veriyor yani en azından bu açıdan beni tatmin etti.Amber heard'in oyunculuğu gelişmiş bu filmle birlikte sonu şaşırtıcı değil ama zıplatıyor.Sonuçta izlenir bir carpenter filmi.Bu arada 2003 yapımı kimlik filmine bazı yerleri baya benziyor carpenter biraz ondan kopya çekmiş.7/10
    Ilknur K
    Ilknur K

    Takip Et! Takipçi Eleştirisini Oku

    2,5
    18 Şubat 2013 tarihinde eklendi
    Orta karar bir film. Atmosferi sizi geriyor ancak bu yeterli değil. Sonuna doğru birşeyler bekliyorsunuz oda ters köşe yapıcam derken klişe olmaktan çıkamıyor.
    JeanClaudeVanDamme
    JeanClaudeVanDamme

    Takip Et! Takipçi Eleştirisini Oku

    1,5
    4 Ekim 2012 tarihinde eklendi
    John Carpenter film çekmediği dokuz yıllık açığı bu süre içinde çekilen tüm korku-gerilim filmlerinin klişelerini kullanarak kapatmaya çalışmış anlaşılan.Aslında hastane koridorlarındaki geniş açıları ve tedirgin edici sessizlik sahneleriyle iyi bir yönetmenin elinden çıkmış olduğu belli,teknik yönden hiçbir eksiği yok ama göreceğimiz ilginç bir şey de yok.Tamamıyla demode bir film görünümünde.
    potasyum
    potasyum

    Takip Et! Takipçi 531 Eleştirisini Oku

    2,5
    21 Temmuz 2011 tarihinde eklendi
    Carpenter gibi birine yakışmamış bu filmi çekmek.Filmin konusunu daha önceden türlü türlü filmlerden çoğu kişi aşikar zaten,bu yüzden sonunda dumur olacaksınız,küçük dilinizi yutacaksınız gibi ifadeler anca abartı olur.Ani yüksek seslerle ve aniden ortaya çıkan yaratıkla bir iki irkildim o kadar,başka da gerilim adına bir şey yok.
    Ekrem Doydu
    Ekrem Doydu

    Takip Et! Takipçi 263 Eleştirisini Oku

    5,0
    15 Temmuz 2011 tarihinde eklendi
    Filmi az önce izledim. Ani çıkışlarıya yerimden zıplamama neden oldu. Hiç sıkılmadan izlenebiliyor. Sonuda söylendiği gibi süprizdi gerçekten.. Son zamanlarda keyifle izlediğim bir Slasher örneği..
    10/8.5
    MojoRising
    MojoRising

    Takip Et! Takipçi 380 Eleştirisini Oku

    1,5
    15 Temmuz 2011 tarihinde eklendi
    Carpenter'a yakıştıramadığım çok zayıf bir film Koğuş. Üstad bu film için yönetmen koltuğundan bile kalkmamış galiba, (filmin birçok yerinde kamera hep aynı açıdan çekim yapıyordu :)
    Bu filmden aklımda kalan tek şey bir insan estetikle nasıl bu kadar güzelleşir? (Amber Heard) :)
    AstalaVista
    AstalaVista

    Takip Et! Takipçi 315 Eleştirisini Oku

    1,5
    6 Haziran 2011 tarihinde eklendi
    neresinden bakarsan bak berbat bir yapım karşımızda..

    gazete ile birlikte bedava verilse dahi alınmaması gereken bir film.

    3 puan
    aytac-001
    aytac-001

    Takip Et! Takipçi 117 Eleştirisini Oku

    2,0
    22 Eylül 2011 tarihinde eklendi
    çoook sıradandı aşırı derce yanii bunun gibi 100 lerce film vardır belkide ben beğenmedım maaelsef..
    er-u-han
    er-u-han

    Takip Et! Takipçi 112 Eleştirisini Oku

    4,0
    17 Nisan 2011 tarihinde eklendi
    İstanbul Film Festivalı kapsamında bugün izlemiş olduğum bir film ve diyebilirim ki John Carpenter geri döndü...Hemen herşeyiyle sapasağlam bir Carpenter filmi seyretmenin o inanılmaz hazzını duydum...In The Mouth of Madness,The Thing,Prince of Darkness ve daha nice kült film çıkaran John Carpenterın kalitesinden bir şey kaybetmediğini görmek de çok mutlu etti beni...Artık sık sık hatta senede bir film çekmesini ümit ediyorum...
    kemerlee
    kemerlee

    Takip Et! Takipçi 693 Eleştirisini Oku

    1,5
    8 Temmuz 2011 tarihinde eklendi
    Bir çok Carpenter hayranı için keşke geri dönmeseydi dedirten, yavaş yavaş bir korku klasiğine dönen 2003 yapım Kimlik filminin kötü oynanan, kötü yazılan ve kötü yönetilen ucuz bir kopyası koğuş.
    Thing, Halloween gibi korku başyapıtlarını yaratan Vampires, fog, In the Mouth of Madness, Vampires, Memoirs of an Invisible Man gibi birçok modern klasiğe imza atan bir ustanın bitti filmdir Ward.
    Rollercoaster
    Rollercoaster

    Takip Et! Takipçi 382 Eleştirisini Oku

    3,5
    4 Ağustos 2011 tarihinde eklendi
    Bence yerden yere vurmaya da göklere çıkarmaya da gerek yok,orta karar diyebiliriz.Bir gerilim-korku filmi olarak üstüne düşeni yapmış,çok korkmasam da ani ses efektleriyle beni germeyi başardığını söyleyebilirim.Sonunu tahmin edenler olsa da çoğu insan için fena olmayan bir final.Daha ne olsun...7/10
    begumm-
    begumm-

    Takip Et! Takipçi 55 Eleştirisini Oku

    2,5
    16 Haziran 2011 tarihinde eklendi
    Biz bu filmleri çerez niyetine yeriz...Yüzlerce korku filmi izlemiş biri olarak çok net şunu söyleyebilirim:çok sıradan bir konu,benzer çok film çekildi ve bu filmden bin kat iyi yenideN çekmeye ne hacet.Carpenter abimiz herhalde film izlemiyor pek.Bayat bir hikayeye kötü de oyunculuk eklenince ortaya bir ay sonra bile hatırlamıcamız vasat üstü vasat bir film çıkmış.
    Aamir Khan
    Aamir Khan

    Takip Et! Takipçi 213 Eleştirisini Oku

    2,0
    9 Mart 2019 tarihinde eklendi
    Korku türüyle ilk defa tanışan insanlar için ilgi çekici olabilir ama bizim gibi yüzlerce film izlemiş bi kitleye hitap etmiyor. Ayrıca kişilik bozukluklarından artık gınaa geldi. Bi sonraki sahneleri tahmin edebilmek berbat bi duygu. Artık herhangi bi sürprizle karşılaşmamak büyük bir hayalkırıklığı. Demem o ki çook fazla film izleyip bağışıklık kazanmayın az ve kaliteli izleyin ki zevk alabilesiniz. Yoksa benim gibi üff yinemi aynı sahneler deyip bunalırsınız her filmde.
    deMoN35
    deMoN35

    Takip Et! Takipçi 3 Eleştirisini Oku

    3,5
    14 Temmuz 2011 tarihinde eklendi
    filmin sonu ve başroldeki kızın güzelliği için 10/7 :D
    kmenan
    kmenan

    Takip Et! 16 Eleştirisini Oku

    2,5
    6 Haziran 2011 tarihinde eklendi
    bence saçma bi film..dikkatli izlerseniz sahnelerde alakasız bağlar kurmuşlar ..hoşuma gitmedi izliycek arkadaşlar daha iyi filmler seçebilirler vakit öldürmek için:D
    Daha Fazlasını Göster
    • En son Beyazperde eleştirileri
    • En İyi Filmler
    • Basın Puanlarına Göre En İyi Filmler
    Back to Top