Avengers: Endgame
Ortalama puan
4,3
1429 Puanlama

144 Kullanıcı yorumları

5
44 Eleştiri
4
18 Eleştiri
3
19 Eleştiri
2
19 Eleştiri
1
26 Eleştiri
0
18 Eleştiri
Sırala
En yararlı eleştiriler En yeniler En çok eleştiri yazmış üyeler En çok takip edilen üyeler
Sarp Baran
Sarp Baran

Takipçi 139 değerlendirmeler Takip Et!

3,0
25 Temmuz 2020 tarihinde eklendi
Bana göre şuana kadar yapılmış en iyi Marvel filmi. Kesinlikle izlenmeye değer bir GÖRSEL ŞÖLEN......
sinema
1 ziyaretçi
3,0
25 Nisan 2019 tarihinde eklendi
part bir daha kötüydü bununda iyi olduğu söylenemez 3 saat dayanamam ve paramı çöpe atmak istemediğim için sinema çekim izledim benim için 5 dk sürdü çünkü ilk orta yeterince bayar son kısmında yine güzel mantık hatası var adamlar yine uzayda başka bir gezegende nefes alıyor sonra oksijensiz kalan biri sonunda akciğerleri patlıyor kim olduğunu ben tahmin etmedim resmen tek atmışım yani başka sebebi vardır ama ben böyle düşündüm çünkü ses görüntüden daha kötüydü film ses gibi değildi daha kötüydü sonunu ilk filmden biliyordum sadece bir kişinin öldüğünü düşünüp ölmediğinde ne güzel oldu 10 yıl boyunca bu kadar tahmin edile bilen sonu başından belli film yapmak için çalışmışlar ben 5 dk mı geri istiyorum bu film için en faza 2 dk harcarım 1 dk filmi bulmak diğer 1 dk son sahneye bakıp çıkmak için oda 30 saniye son sahneyi bulmak için harcarım neden part 1 den daha fazla puan verdim çünkü part 1 daha kötüydü parça parça ve mor adamın arkadaşları mı askerleri diyelim çabuk harcandı bide yüzüne granit tavayla vurup dümdüz olan adamın yanında timsah gibi sırık gibi timsah elinde bir çekiç diğer elinde görüntünün kötü olması nedeniyle kazma sanmıştım sonradan görüntü düzelince baştan izleyeyim dedim demez olsaydım o sahneden 15 dk sonra filmi kapattım elindeki şey kazmadan çok spiral gibiydi hoş değil sinemada falan izlesem 1 yıldız falan verirdim
Akhenaten
Akhenaten

Takipçi 51 değerlendirmeler Takip Et!

3,0
2 Ağustos 2019 tarihinde eklendi
spoiler: Filme nereden başlamak gerekir bilmiyoru. Zaman yolculuğu,Tony,Kaptan,Thor,Thanos?? Hepsi hakkında uzun uzun konuşulabilecek karakterler. Bu yüzden ben hepsini ayrı ayrı ele almayı tercih edeceğim çünkü hepsini bir arada yazmaya kalksam eminim çok daha uzun karmaşık ve sıkıcı olur. Hadi başlayalım! Thanos Hikayedeki tek kötü karakter olduğundan dolayı bundan başlamak istedim. Galaksinin Koruyucularıyla beraber tanıştığımız Thanos’u ilk defa bu kadar ayrıntılı bir şekilde işlendiğini görüyoruz İnfinity War ile beraber. Hikayesi Titan adlı gezegende doğmuş ve bu gezegen kaynak ve nüfüs bakımından gezegen onlara yetersiz gelmeye başlamış. Buna çözüm ararlarken Thanos çoçuk,yaşlı,zengin,kadın gibi hiçbir ayrım yapmadan nüfüsun %50’sinin yok edilmesini teklif etmiş. Diğerleri bu fikre gülmüş saçma bulmuş ve Thanos’u başlarından savmışlar. Titan adlı gezegenide bu kaynak yetersizliğinden çöküşe maruz kalmış. Thanos’da taşları ele geçirerek bu fikrini gerçekleştirme peşinde. Bunu başarıyorda nüfüsun %50 sini yok edince kalanların gelişmesini bekliyor ama geçmişten geldiğinde söylediği gibi bunun bir hata olduğunu hata olduğunu hep geçmişi kabullenemeyen birilerinin olacağını bu yüzden hepsini yok etmek gerektiği görüşünü varıyor en son. Sonrasında tabiki ölüyor. Taşları nerelerden aldı ve güçleri ne? Güç Taşı : Thanos ilk olarak aldığı Ronan’ın kullandığı taş mor olan güç taşı bunu ilk olarak Star Lord’un :) aldığını görmüştük. Satacaktı ancak sonra Ronan’ın eline geçmişti ondan bir şekilde aldıktan sonra Nova halkına bırakılmıştı. Bunu Nova halkından almış olmalı ve orayı biraz yıkıp %50’sini yok etmiş olmalı. Umarım fazla hırpalamamıştır gelişmiş insan ırkını sevmiştim. Özelliğini adından anlamış olmalısınız :D Uzay Taşı : Bunu infinity war da Thor’un gemisini bastığında Loki’den almıştı. Loki’de Surtur’u uyandırmaya giderken almıştı bunu. Bir yerden farklı bir yere ışınlanmaya yarıyor. Loki’nin bunu 2012’deki geçmişte alıp kaçtığını gördük. Dizisi bununla alakalı olacakmış. Ancak ben bu taşı evrende farklı yerler arası geçilş yapabilmeyi sağladığını sanıyordum. Farklı evrenler arası da geçiş yapmaya sağlıyor mu acaba? Gerçeklik Taşı: Bunu ilk olark Thor 2 de Aether olarak görmüştük. Sonra Jane’in vücutuna girmişti. Gerçekliği kontrol etmenize yarıyor. Ölmüş bir kişiyi veya yeri ölmemiş gib gösterebilirsiniz. Bunu koleksiyoncuya emanet edilmişti. Knowhere’e uzay taşından sonra bunu almaya gitmişti. Kırmızı olan taştır. Zaman Taşı : Zamanı kontrol etmeye yarıyor ileri veya geri sardırabilirsiniz ama bu sizi sonsuz bir döngüye sokabilir. Strange tarafından korunuyordu. Yeşil olandır. Ruh Taşı : Bunun hakkında filmde izlediğinizden fazlasını bilmiyoruz maalesef. Hiç kullanılmadıda halada süpriz. Akıl Taşı : Bunu Loki’nin asasından çıkartılıp Vision’a takılmıştı. Zihinleri kontrol edebiliyoruz. Bu filmde kullanılmadı ama Loki kullanmıştı. Tony Seni hep 3000 kat seveceğiz <3 Thor ve Hulk Bu filmde bir kral izlemesekte esprili ve şişmam bir thor izledik ben zevk aldım açıkcası ancak bidaki filmlerde diğer Thor’u yeğlerim. Hulk’un bu halini sevdim. Eski halini mi bu hali mi derseniz ben kararsızım. Kaptan Amerika’ya gelecek olursak bence şuana kadarki en iyi kaptanı izledik. Steve bu rolde berkide son filmiydi ama hakkını verdi. Zaman Yolculuğu Bu herhalde zekasına biraz değer veren herkesin aklına takılmış olan bir konudur. Hulk geçmişe gittiğinizde aslında geçmişiniz sizin geleceğiniz olacağı için şuanki zamanı etkilemediğiniz söylemişti. Bu ne kadar açıklayıcı olduğu tartışılır. Ben anladığım kadarıyla anlatmaya çalışacağım. Zaman cizelgemiz bu olsun -----------1---2---5--------------------0---3-----4---6---- burdaki ilk konumumuz 0 olsun sonra bu zamandan 1 e gidiyoruz 1’den 2’ye kadar orada kalıyoruz. Bu sürede taşları alıyoruz ve 3 e dönüyoruz. Sonrasında 4’e kadar işimizi hallediyoruz ve 4 te 2 ye dönüp taşları veriyoruz. 5 te 6 ya geri dönerek her şeyi düzeltmiş oluyoruz. Burada değinmek istediğim bir şey var. Buradaki zaman makinesi vari şey. Sizi kaldığınız zaman ışınlamıyor veya orada geçirdiğiniz zaman kadar şuanki zamanın üstüne sayıp seni geri getirmiyor. Yani mesela sen 00.00 da bu zaman makinesi ile geçmişe gitti ve 10 dk geçirdin geldiğinde 00.10 olmayacaktır saat. Bunu Hank’in karısı 30 yıl geçmesi veya karına için 5 yılın 5 saat geçmesinden anlayabilirsiniz. 5 yıl 5 saat ise Avenger 1 dk lığına gitmişti bu 6 gün yapması lazım karıncaya göre ama sadece saatler orada kaldı. Sanırım burada uzay zamanda koordinatları belirlemekle alakalı yani siz geçmişte bir yerine zamanı belirlediniz. Buraya zaman makinesiyle gittiniz ve döneceğiniz zamanı koordinatları bildiğiniz için 10 dk sonrasını ayarladınız. İlk bastığınızda belirlediğiniz geçmiş zamana gidiyorsunuz. İstediğiniz kadar kalın sonrasında ikinci bastığınızda gelecekte belirlediğiniz zaman gidiyorsunuz. Bu tür bir zaman makinesi mantilesi fareyle kuantum alanından çıkan onun için sadece 5 saat geçen karınca adam,Hank’in karısı, 1 dk lığına gitmesi ama sadece saatler geçmesi ve Kaptan Amerika’nın yaşlanmasını açıklıyor ama ant-man’in bebek veya yaşlı olarak geri dönmesini açıkcası anlayamadım gerçi makineyi deniyorlardı sadece komiklik olsun sonra gelsin Tony yapsın diye koyulmuş olabilir sahne. Sonrasında gelelim geçmişe gittiğimizde olanlara burada öncelikle bazı kanallarda farklı zamanı yaşayan farklı bir paralel evrene gittiğini söylenmiş ben buna katılmıyorum çünkü o evrenin nerede olduğunu nasıl bilebiliyorlar. Taş yok evrenler arasında geçiş yapma özelliğine sahip herhangi bir canlı yok. Kısaca bence burada anlatılmak istenen taşları geçmişteki yerinden aldığında geçmişteki evrenin yapısı bozulacak ve senin geçmişini etkilemden farklı bir evren oluşturacağıydı. Yani yaptıkları her anormali Kaptan’ın Bucky’in yaşadığını söylemesi veya geçmişteki Thanos’un ölmesi gibi yeni evrenler oluşturacktır. Burada bunu önlemek için kendilerini öldürebilir ama buradada geriye dönemeyenler için farklı bir evren oluşturacaktır ayrıca Marvel’ın bunu yapacağını hiç sanmam. Bunun için Kaptan nasıl çıktı kimse bilmiyor :D Mantıklı bir açıklama getireni de görmedim. Bence burada en önemlisi ARTIK MARVEL’IN İŞLEDİĞİ EVRENDE TAŞ YOK. Taşlar olmadığında diğer evrenlerden gelecek saldırılara açıklar mesela karanlık evrenden saldırılabilir veya evrenlerinin dengesi bozulabilir. Buralarda işler daha fazla karışıyor ilerki filmlerde umarım bunları açıklarlar. Ancak hatırlatmak isterimki yukardakiler sadece benim filmden çıkardıklarım hepsi tamamen yanlış da olabilir. Sonuç Filim zaman makinesi olgusu tam açıklanmamış bu yüzden filmin sanki aklıma hakaret edip ya işte geçmişteki hallerini görüyon tarzında sunuş beni biraz rahatsız etti açıkcası. Ancak bunun bir süper kahraman filmi olmasını ve diğer 20 küsür filmin kısmen finali olmasını göz önüne alınca beni gayet tatmin eden bir film oldu ancak diğer marvel filmlerini izlememiş bu evrene yabancı kimseler tarafından yüksek olasılıkla sevilmeyecektir. İnfinity war’da hazırlanan endgame ile üç noktası konan bir Avenger filmi.
yigit ali D.
yigit ali D.

Takipçi 48 değerlendirmeler Takip Et!

3,5
22 Kasım 2019 tarihinde eklendi
Güzel bir veda fakat filmi boş diyaloglarla uzatmışlar. Daha kısa kesilebilirdi. Onun dışında filmde bazı yerler ciddi anlamda sıkıcı. Aksiyon son sahneye saklanmış. Sonu her ne kadar avengersa yakışır bir şekilde bitse de yüzbaşının yaşlandırılması bence iyi bir fikir değil. Ne olursa olsun bize güzel bir şekilde veda ettiler. Filme asla kötü demiyorum ama daha iyisini beklerdim. Elveda Avengers!
Ahmet B.
Ahmet B.

15 değerlendirmeler Takip Et!

3,0
30 Nisan 2019 tarihinde eklendi
Nereden başlayacağımı bilemiyorum ama başlayım bir yerden. Öncelikle filme kötü diyemeyeceğim. Hatta iyiydi de denebilir ama bu, serinin en kötü filmi olduğu gerçeğini değiştirmiyor. Beklentiler oldukça yüksekti ama Infinity War'un gölgesinde kalmış bir filmdi.
spoiler: "Hulk smash" ile hafızalarımıza kazınan Hulk son iki filmde de yoktu. O ne biçim Hulk'tu öyle. Utanmasa herşeyi konuşarak halledecekti. Diğer bir rezillik ise Thor. Yarı tanrı denilen Thor işe yaramaz ayyaş olarak çıktı karşımıza. Eldivenli haliyle bile Thanos'a kafa tutan Thor, yanında Cap ve Iron Man'e rağmen eldivensiz Thanos'tan dayak yiyordu. Captain America'nın Mjöllnir'i kullanması çizgi romanlara gönderme anladık da, nasıl oldu da Thanos'u yıldırımla vurabildi? Ve hatta nasıl oldu da Thor'dan çok çok daha iyi kombolar yapabildi? Thanos demişken, adamın zaten taşlara ihtiyacı yokmuş ki. Taşlar olmadan, eldivensiz haliyle bile alayını rezil rüsva etti. Captain Marvel ise çok az kullanıldı filmde. Ben şahsen Thanos ile ya Marvel'in ya da Hulk'un dövüşmesini beklerdim. Ama Scarlet Witch ile yaptılar bunu. Ve belki de en sevindiğim tarafı, Scarlet Witch'in gerçekten ne kadar güçlü olduğunu nihayet gösterdiler. Bazıları film duygusaldı, olması gerektiği de buydu filan diyorlar ama ben katılmıyorum. Şahsen ben Infinity War filmindeki duygusal sahnelerin daha duygusal, daha güzel çekildiğini düşünüyorum. Mesela Thanos'un Gamora'yı feda etmesi gibi, mesela Thanos'un Iron Man'e mızrak sapladığı sahne gibi. Yani filmi duygusala bağlama olayı da hikaye. Zaten ana birkaç karakterin öleceğini bile bile gitmiştim filme. Ama duygusala bağlamak için seriyi başlatan Iron Man karakterinin öldürülmesini kabul edemiyorum. Öldürülebilecek başka karakterler de vardı. Bence Hulk ve Thor gibi en güçlü iki karakteri, hatta en güçlü ilk 5 karakteri bu kadar ucuzca harcamamalıydılar.
cCcemSultan
cCcemSultan

6 değerlendirmeler Takip Et!

3,5
12 Mayıs 2019 tarihinde eklendi
Öncelikle İron Man’in önceki karakteristik yapısıyla alakası yok.Bıkmış,yenilgiyi kabul etmiş,korkmuş bir halde .Thor gibi bir karaktere göbek bıraktırmış depresif bir karakter haline getirmişler.Thanos’un ölmesi ve sonrasın da zaman makinesi olayıyla yeniden Thanos’la savaşılması biraz saçma geldi.Bence milyonlarca dolarlık kocaman bir Avangers serisinin sonu böyle olmamalıydı.Film de gereksiz yere uzundu bu arada .
Ersin T.
Ersin T.

4 değerlendirmeler Takip Et!

3,0
28 Nisan 2019 tarihinde eklendi
su kadarını soyliyim kahramanların yaşlanmış thorun göbekli komik ve hulkun gözlüklü şirin hali dikkat çekici rakun komik b eğlenceli kaptan amerika son sahne öncesi thor misali cekicle tanosa inanılmaz saldırması müthiş ama bir yere kadar dünyanın bütün kahramanları toplanır tanos ve kotulerle savaşır ant manin tek seferde esebilecegi tanos un elindeki demir kılıfı herkes almaya çalışır ama bunu sadece demir adam başarır ve dünyayı kurtarır ve aldığı ağır hasarla ölür gözleriniz dolabilir ne filimdi be diyemiceginiz ama sorana güzel idare eder diyebileceğimiz bir film
Tekin Y.
Tekin Y.

4 değerlendirmeler Takip Et!

3,0
30 Nisan 2019 tarihinde eklendi
Hint filmleri gibi gereksiz yere 3 saatlik uzun bir film olmus.aksiyonu sona saklamışlar.filmi en az bir saat kısaltmalari lazim.ilk iki saati boş geçti.bu film avengers filmi kardeşim.bol aksiyon bol espri olmasi gerekir.iki saat diyalogla geçti.en kotu avengersti.onca iyi oyuncu ve karaktere ragmen buna gore ust duzey senarya yapamamislar
.her seye ragmen yine de izlenebilir tabiki.sadece onceki avengerslrr cok iyi oldugundan benim beklentimi karsilamadi.yoksa guzel film izlemeye deger.
Enes K
Enes K

3 değerlendirmeler Takip Et!

3,0
28 Nisan 2019 tarihinde eklendi
Filmde çok eksik vardı. Şarkıları çok kötüydü ana şarkısı dışında. Tüm MCU filmlerini sevmeme rağmen karakter harcamaları ve senaryodaki eksikleriyle en sevmediğim mcu filmi oldu. spoiler: Hulk ve Thor çok boş kullanılmış. Zaman yolculuğu işinde de saçmalıklar çoktu. Saçma bir şekilde açıklamaya çalışmışlar ancak yetersiz olduğu aşikar.
Mazikeen ..
Mazikeen ..

3 değerlendirmeler Takip Et!

3,0
27 Nisan 2019 tarihinde eklendi
Beklentiyi cok yuksek tuttum diyemi husrana ugradim acaba kotu degildi film ama mukemmelde de degildi ilk kismi bos geciyor sanki pek birsey yok her an kopucak diye bekledim sadece Kaptan Amerika nin cekic sahnesi efsaneydi mukemmeldi o kadar....
Doğukan Albayrak
Doğukan Albayrak

2 değerlendirmeler Takip Et!

3,5
7 Temmuz 2021 tarihinde eklendi
Muhteşem bir filmdi ama thorun göbek sallaması pek hoşuma gitmedi ve keşke filmde Hulk daha fazla göre bilseydik Kaptan amerika nın yaşlanmasıda hiç hoşuma gitmedi iron man ve nataşanın ölümüne çok üzüldüm hatta ağladım
Harun S
Harun S

1 değerlendirme Takip Et!

3,0
26 Nisan 2019 tarihinde eklendi
22 filmi de izledim. Süper kahramanlar filminde bu kadar dram,trajedi,komedi ne alaka. Müthiş bir final bekledim 2 saat. Tam aha da başladı dedim 15 dk sürdü. Tüm oyunculara ve karakterlere veda ve vefa filmi olmuş. Sinemada izlemeyin paranıza yazık. Veya hiç izlemeyin izlediğiniz 21 marvel filmine yazık etmeyin
ÇAVUSOGLU A
ÇAVUSOGLU A

1 değerlendirme Takip Et!

3,0
29 Nisan 2019 tarihinde eklendi
Seriyi takip ediyorum ve geçtiğim bölümde çok güzel bitmişti Tanusun zaferi ile.Gerçekten heyecanla bekledik ve malesef beklediğimize değmedi.Gereksiz uzatmışlar baygınlık geldi.İlk defa avengers ve ben sıkıldım. Oğlum üfledi püfledi bence boşuna uzatmışlar aksiyon azdı beklentimi asla karşılamadı yazık olmuş filme spoiler: .Hulk beni şok etti asla böyle bir hulk kabul etmiyorum.
Sonuda filmde gerçekten sıkıcı olmuş bu yorumu yazacağımı tahmin bile etmezdim ama malesef ölü gibi.
Osman K
Osman K

1 değerlendirme Takip Et!

3,0
11 Mayıs 2019 tarihinde eklendi
Abartılmış,normal bir film kesinlikle beklentileri karşılamadı daha iyisi olabilirdi.Sadece sonu güzeldi.
Hakarayun
Hakarayun

1 değerlendirme Takip Et!

3,5
26 Nisan 2019 tarihinde eklendi
spoiler:

Film genel olarak başarılıydı ama aksiyon sekansları böyle bir film için biraz yetersiz kalmıştı he hiç mı yok derseniz elbette vardı ama örneğin infinity war filmine nazaran çok daha azdı biraz da saçmalık vardı koskoca saldırı gemisi Avengers binasına tüm gücüyle ateş ediyor bina kül olmuş durumda iken hiç bir karakterimiz ölmüyor. Bir diğer saçmalık (bence) kaptan marvelin bir ilah gibi gösterilmesiydi. Meğer o kadar güçlüsün o zaman git thanosu bu olaylar olmadan önce durdur yok neymiş diğer gezegenlerde de soru varmış da onu halletmesi gerekiyormuş. Ee zaten o gezegenlerdeki sorunların çoğunun kaynağı thanosun oraları işgal etmesi.Kaptan Marveli bu kadar güçlü oluşu sinirimi bozdu açıkçası .
Son sahnelere gelirsem duygusallığı gayet iyi vermişlerdi . Final savaş sahnesi bana yüzüklerin efendisi serisini hatırlattı.O sahnenin yanından bile geçemez o ayrı bir konu ama sinema tarihinin en iyi filmlerinden biri olan (IMDb top 100e bakabilirsiniz ) yüzüklerin efendisi serisini anımsatması bile bence başarılı olduğunun bir kanıtıdır.
Daha Fazlasını Göster
  • En son Beyazperde eleştirileri
  • En İyi Filmler
  • Basın Puanlarına Göre En İyi Filmler