Hesabım
    Doktor Strange: Çoklu Evren Çılgınlığında
    Ortalama puan
    4,0
    181 Puanlama
    Doktor Strange: Çoklu Evren Çılgınlığında hakkında görüşlerin ?

    23 Kullanıcı yorumları

    5
    2 Eleştiri
    4
    2 Eleştiri
    3
    6 Eleştiri
    2
    4 Eleştiri
    1
    4 Eleştiri
    0
    5 Eleştiri
    Ali POLAT
    Ali POLAT

    Takip Et! Takipçi 22 Eleştirisini Oku

    1,5
    11 Mayıs 2022 tarihinde eklendi
    Beklentilerimin kesinlikle altında kaldı. Bu kadar büyük prodüksiyon yapıp nasıl bu kadar kötü senaryalar yapıyorlar ilginç. Tam olarak neyi anlatıyor belli değil.
    Mert H
    Mert H

    Takip Et! Takipçi 1.038 Eleştirisini Oku

    3,5
    2 Temmuz 2022 tarihinde eklendi
    Diğer Marvel filmlerinin seviyesinde bir filmdi. Karanlık ve farklı bir tarz ile DC'i andırsa ve yer yer insanı gerse de işleyişi güzeldi. Alternatif evrenin ve gerçekliğin bu kadar yoğun işlendiği ilk film olabilir. İyi ve izlenebilir.
    Turgay Buğdacigil
    Turgay Buğdacigil

    Takip Et! Takipçi 1.362 Eleştirisini Oku

    2,5
    11 Mayıs 2022 tarihinde eklendi
    Senaryosunu Michael Waldron'un yazdığı ve yönetmen koltuğunda da, Marvel Sinema Evreni'ne (MSE) ilk üç "Spider - Man" (2002 - 2004 - 2007) projesi ile bulaşmış olan Sam Raimi'nin oturduğu "Doctor Strange in the Multiverse of Madness"; MSE içindeki, 2016 tarihli ilk filmin devamı olarak geliyor karşımıza...

    Yani bu film, Sam Raimi'nin Marvel için kurguladığı ilk ve tek film değildir...

    Dolayısıyla da hiç kimse:

    Korku - gerilim unsurlarının tavan yaptığı "kült" "The Evil Dead Üçlemesi" (1981 - 1987 - 1992) ile benzeri bağlamdaki, komedi unsurları da bünyesinde barındıran şahane bir TV dizisi olan "Ash vs Evil Dead" den (2015 - 2018) esintiler beklemesin ve öylesine garip iddialarda da bulunmasın...

    ***

    Gelin isterseniz, 200 milyon dolarlık bir bütçe ile yeşil perde, görsel efekt ve (özellikle de Benedict Cumberbatch'e uygulanan) protez makyaj teknolojilerinin yanı sıra; zorluk derecesi yüksek sahnelerinde, koordinatörlüklerini Amedéo Cazzella, Brycen Counts, Samuel Le, Jo McLaren ve Liang Yang üstlendikleri dublör oyuncuların performanslarına yaslanılarak çekilen ve sadece de 9 günlük bir sürede brüt 478.7 milyon dolarlık bir hasılat rakamına da ulaşılan bu filme biraz daha yakından bakalım...

    ***

    Saf iyiliği içeren ve kullanıcısına sonsuz bir güç sunan Vishanti Kitabını ele geçirmek isteyen bir iblis ile onu engellemeye çalışan "beyin cerrahı" Dr. Stephen Strange (Benedict Cumberbatch) ve genç America Chavez (Xochitl Gomez); onunla, ciddi bir ölüm kalım mücadelesine girerler...

    Hatta mecburiyet nedeniyle Chavez'e ihanet eden Strange'in farklı evrendeki, uzun saçlı versiyonu öldürülerek ortadan kaldırılır da...

    ***

    Ertesi sabah, bütün bu yaşananlar sanki rüyalardaki bir kabusmuşçasına, değişik bir saç modeliyle uyanan Strange soluğu; Charlie (Ako Mitchell) ile evlenen Dr. Christine Palmer'ın (Rachel McAdams) nikah töreninin yapılacağı bir kilise de alır...

    Yanına da, erkek kardeşi ile iki kedisini kaybetmiş olan ve o yüzden de biraz sitemkar davranan ilk filmin önemli şahsiyetlerinden Dr. Nicodemus West (Michael Stuhlbarg) gelerek oturur...

    Tebrik, kutlama, içki kadehlerinin tokuşturulması vs. faslı sonrasında; tam da, düğüne katılan insanların şaşkın bakışları arasında ahtapot şeklindeki bir iblis, şehrin altını üstüne getirmektedir...

    Aslında doğrudan Chavez'in peşinde olan bu iblisin yol açmakta olduğu yıkıcı tahribat, Strange ve Wong'un (Benedict Wong) işbirlikleri sayesinde durdurulur...

    Ve...

    Strange ile Wong Chavez'den, Strange'in bir gece önce gördüklerinin rüyada değil de bir başka evrende yaşanmış olmasına ek olarak; Chavez'in, tam anlamıyla kendi kontrolü altında tutamasa da, sayısı yaklaşık yetmiş üç olan çoklu evrenlerde seyahat edebilme yeteneğine sahip olduğunu da öğrenirler...

    Ki, gerçek şeytanın uşağı olan ahtapotun Chavez'in peşine düşmesinin sebebi de budur zaten...

    Zira bu gücü kendisinden çalınarak kullanılacaktır...

    Hal böyle olunca da Chavez, Kamer - Taj'a götürülerek koruma altına alınır...

    ***

    Derken...

    Bu gerçekleşenlerin büyücülük değil de cadılık olduğuna karar veren Strange; yardımına başvurmak üzere soluğu, kendi hayalinde yarattığı Billy (Julian Hilliard) ve Tommy (Jett Klyne) isimli iki çocuğa annelik yapan Wanda Maximoff'un (Elizabeth Olsen) yanında alır...

    Ancak ondan duydukları karşısında dehşete düşecektir Strange...

    Çünkü Chavez'in peşinde olan Darkhold'un etkisi altındaki büyük şeytan, bizzat Maximoff'un kendisidir ve şimdi Strange'den Chavez'i istemektedir...

    Vermemesi halinde de; "Kızıl Cadı (The Scarlet Witch)" olarak Kamar - Taj'a gelip Chavez'i, gerekirse zor kullanarak almakla tehdit etmektedir Strange'i...

    ***

    Bu durum karşısında yapılacak tek şey; Kamar - Taj'ı aynen bir kale gibi tahkim ederek, Chavez'i Kızıl Cadı'ya karşı korumaktır...

    Fakat an itibarıyla, elleri elma armut toplaması beklenmeyen cadının kara bulutları da üzerlerine çökmek gayesiyle yola koyulmuştur...

    ***

    Uzatmayalım...

    Başlayacak olan büyük çatışma öncesinde Strange ile Kızıl Cadı son bir görüşme yapsalar da; Strange ikna da başarılı olamaz ve Kızıl Cadı, kendisine karşı oluşturulan savunma kalkanını yıkarak Chavez'in güçlerine el koymak amacıyla saldırıya geçer...

    Dakika 33...

    Geride yalnızca, "fanatik Marvel meraklılarından" başkasını pek de tatmin etmeyeceğini düşündüğümüz 93 dakikalık bir bölüm daha bekliyor olacak...

    Keyifli seyirler,
    User672
    User672

    Takip Et! Takipçi 49 Eleştirisini Oku

    3,0
    8 Mayıs 2022 tarihinde eklendi
    Bu kadar hayal kırıklığı yaşadığım tek marvel filmi black widowdu. Filmi neresinden tutsam elimde kalıyor. Filmi eleştirmeden önce birşey var demem gereken; ulan sizin yapacağınız after creditsi ben yarım saat bekleyip en spn after creditsi görüp küfrettim bağırarak salonda 1-2 kişu vardı zaten ulan after creditsi geçtim ulan disn3y seni de yarım saat avatar 2 fragmanı çıkcak diye bekledim sonuç nerde lan fragman her neyde filmi eleştirmeden önce beğendiğim yerlerini söyliyim film içinde çok güzel bi kaç tane sahne vardı film süresi kısa olduğu için dolu dolu olduğunu o süreye rağmen hissettirmiş karakterler güzeldi evet yani filmin sayabileceğim artıları bunlar şimdi eleştirim;
    Lan biz bu filmden büyük bir hikaye anlatmasını marvelin geleceğini şekillendirmesini bekliyoduk sonuç ne çocukları yok oldu diye kudurmuş bir kadının bir kızdan güçlerini almaya çalışması filmin içindeki hikaye o kadar zayıf o kadar boşki bir marvel hayranıysanız bile bu filmi geçebiliriz çünkü ilerki filmler için hiç bir bok katmıyor ilk filmi izlemenize bile gerek yok filmin isminede değineyim bu film doctor strange filmi falan değil bu film wandanın filmi bide filmin ismi çoklu evrenlirin deliliği olunca ister istemez manyak paralel evren sahneleri bekliyoruz ama filmde o da yok filmin içinde istediğimiz tek şey x men var o da olmasada olurmuş yani... Filmi o kadar eleştirfikten sonra aslında aklıma bir iki şey var. Filmin içindeki korku sahneleri tam yerinde ve güzel olmuş aksiyon sahnelerife baya iyiydi. Toparlarsam film büyük hayal kırıklığı yaşadığım pek beğenmediğim yinede izlenebilir eğlencelik bir film yinede ortalama bir marvel filminin bile bir kaç tık aşağısında. Pek tavsiye etmiyorum 6/10
    Ahmet Bal
    Ahmet Bal

    Takip Et! Takipçi 2 Eleştirisini Oku

    5,0
    3 Ocak 2022 tarihinde eklendi
    oha tek kelime ile mukemmel kalite olsun dublaj olsun karakterler olsun mukkemmellll bayıldım böyle devammm
    C0keleX
    C0keleX

    Takip Et! Takipçi 2 Eleştirisini Oku

    3,5
    7 Mayıs 2022 tarihinde eklendi
    Sam raimi'nin yönetmesi güzel etkilerr vermiş yani diğer marvel yapımlarından farklı yönleri var, ama genel olarak aynı marvel formulü. efektler fln güzel göze batmaz, zaten marvel bu işi çözmüş. Gitmeden önce what if ile wandavisionu izleyin zaten çıtırlık iki dizi. Bide öyle çok karakter beklemeyin pişman olursunuz.
    Amdlin .
    Amdlin .

    Takip Et! Takipçi Eleştirisini Oku

    5,0
    17 Haziran 2019 tarihinde eklendi
    Enes batur. Gelip doctor strangein amına koyuyo siz kerizler de ilk filmdeki zenci savaşacak sanım sonra geçmişe dönüp zaman taşıyla başak ablaya dönüo
    Taylan Oz
    Taylan Oz

    Takip Et! Takipçi Eleştirisini Oku

    0,5
    21 Haziran 2022 tarihinde eklendi
    inanamiyorum cidden onca aydır beklediğim film Aşırı kötü geldi ya filmi biraz daha uzatsalarmis daha güzel film yapsaylarmis rssmen hayatımdan 2 saat eksilmiş gibi hissediyorum
    En sinir olduğum nokta wandayi kimse kurtarmaya çalışmadı kötü bıraktılar onu Bir tane zihne giren adam vardı wandanin iyi halini zihninde bulmuştu strange de wandanin iyi yanıni çıkartabilirdi bence Wanda sadece çocukları için savaşan bir karakterdi çok fazla abartmislar cidden rezillik.. spoiler:
    PrestGG
    PrestGG

    Takip Et! Takipçi Eleştirisini Oku

    4,5
    8 Haziran 2022 tarihinde eklendi
    götü bir film
    rando jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
    assssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
    Nese Misir
    Nese Misir

    Takip Et! Takipçi Eleştirisini Oku

    2,0
    27 Mayıs 2022 tarihinde eklendi
    İlk filmle alakası yok. Hiçbir mesajı yok. Sanki Marvel elindeki bütün efektleri ve kahramanları ortaya kovayla dökmüş.
    Hatice Gormez
    Hatice Gormez

    Takip Et! Takipçi Eleştirisini Oku

    3,0
    11 Mayıs 2022 tarihinde eklendi
    Filmden beklentilerim çok yüksekti ama izlediğimde biraz hayal kırıklığı yarattı Dr strange arka planda kalmış gibi geldi bana (çoğu Marvel filmlerindeki gibi) gerçek Marvel Avengers hayraniysaniz filmde eksik bir seylerin olduğunu anlarsınız filmi izlemeden önce WandaVision ve What İf dizisini izleyip öyle gidin
    emre polat
    emre polat

    Takip Et! Takipçi Eleştirisini Oku

    1,0
    27 Haziran 2022 tarihinde eklendi
    Filmin adı yanlış olmuş adam üliminatinin iç dünyası olmalıydı Amanda bildiğiniz ahit kitabını arıyor tek gözlü deccal doctor s. Kitabı ele geçirmeye çalışıyordu kötü olan gerçek senaryoyo iyi olarak yansıtmaya .çalışmışlar iyi bir izleyici herşeyi görmüştür gereksiz bir film
    Durmaz7532
    Durmaz7532

    Takip Et! Eleştirisini Oku

    2,5
    7 Mayıs 2022 tarihinde eklendi
    Film yönetmen tarafından güzel yazılmış ve yönetilmiş ama Disney filmi mahvetmiş dedikleri gibi 3 saat yapsaydılar belki güzel olabilirdi fanlık yapmaya gerek yok kötü bir filmdi.
    Merve Bulanık
    Merve Bulanık

    Takip Et! 2 Eleştirisini Oku

    3,0
    2 Ağustos 2022 tarihinde eklendi
    Wanda çok kötü gösterilmiş. Daha önce izlediğimizden çok daha farklı bir wanda var. Dr. Strange karakterini severim. Konusu da güzel ama wandanın bu kötü gösterilmemesi gerekirdi. Resmen şeytan yapmışlar.
    XELFNAT
    XELFNAT

    Takip Et! Eleştirisini Oku

    4,5
    7 Mayıs 2022 tarihinde eklendi
    Kaliteli film, klasik marvel yapımı gittiğinizde keyif alabileceğiniz efektlere ve Sam Raimi'nin direktörlüğüne sahip olduğundan güzel sahnelere sahip bir film. Muhtemelen çok fazla karakter bekleyeceksiniz ama karakter açısından bir tık kesilen 30 dakikadan dolayı üzülebilirsiniz ve marvel film/dizilerinin çoğunu izlemediyseniz bu filmi izlemek sizin için biraz kafa karıştırıcı olabilir.
    Daha Fazlasını Göster
    • En son Beyazperde eleştirileri
    • En İyi Filmler
    • Basın Puanlarına Göre En İyi Filmler
    Back to Top