Her dergi ve gazetenin puanlama sistemi farklı olduğu için, Beyazperde, puanları 0.5 - 5 yıldız üzerinden, kendi barometresine göre vermiştir.
Basın Eleştirisi
T24
Yazar: Atilla Dorsay
Gian Filippo Corticelli’nin görüntüleri, Pasquale Catalano’nun müziği filme büyük katkıda bulunuyor. Oyunculara gelince... Özpetek’in 15 yıl önce Karşı Pencere’de çalıştığı Giovanna Mezzogiorno, önceleri hanım-hanımcık duran fiziğiyle yadırganırken, giderek açılıyor ve dört başı mamur bir kompozisyon çiziyor. Gizemli teyzede Anna Bonaiuto, Pasquale’de Peppe Barra da ön plana çıkıyorlar. Ve bu Napoli soslu büyük aile dramı ve giderek çözülen gizem yumağı, ağızlarda buruk, ama leziz bir tat bırakarak sonuçlanıyor.
Eleştirinin tamamı için: T24
Hurriyet
Yazar: Uğur Vardan
Daha önce de Özpetek’le 2003 tarihli ‘Karşı Pencere’de (‘La Finestra di fronte’) çalışan Giovanna Mezzogiorno’nun sürüklediği film, düşle gerçeğin karıştığı, bir yandan da Hitchcock’vari bir polisiye gerilim tadının hikâyeye sirayet ettiği bir yapıya sahip. Son toplamda yeterince doyurucu olmasa da yönetmenin bir önceki çalışması ‘İstanbul Kırmızısı’ndan çok daha iyi bir film ‘Napoli’nin Sırrı’. Bu arada girişteki ‘seks sahnesi’nin ‘Paris’te Son Tango’yu, finalin de ‘Blow-Up’ı çağrıştırdığını düşünen eleştirmenlerin olduğunu belirtelim..
Beyazperde.com'da gezintiye devam etmek istiyorsanız çerezleri kabul etmelisiniz. Sitemiz hizmet kalitesini artırmak için çerezleri kullanmaktadır.
Gizlilik sözleşmesini oku.
T24
Gian Filippo Corticelli’nin görüntüleri, Pasquale Catalano’nun müziği filme büyük katkıda bulunuyor. Oyunculara gelince... Özpetek’in 15 yıl önce Karşı Pencere’de çalıştığı Giovanna Mezzogiorno, önceleri hanım-hanımcık duran fiziğiyle yadırganırken, giderek açılıyor ve dört başı mamur bir kompozisyon çiziyor. Gizemli teyzede Anna Bonaiuto, Pasquale’de Peppe Barra da ön plana çıkıyorlar. Ve bu Napoli soslu büyük aile dramı ve giderek çözülen gizem yumağı, ağızlarda buruk, ama leziz bir tat bırakarak sonuçlanıyor.
Hurriyet
Daha önce de Özpetek’le 2003 tarihli ‘Karşı Pencere’de (‘La Finestra di fronte’) çalışan Giovanna Mezzogiorno’nun sürüklediği film, düşle gerçeğin karıştığı, bir yandan da Hitchcock’vari bir polisiye gerilim tadının hikâyeye sirayet ettiği bir yapıya sahip. Son toplamda yeterince doyurucu olmasa da yönetmenin bir önceki çalışması ‘İstanbul Kırmızısı’ndan çok daha iyi bir film ‘Napoli’nin Sırrı’. Bu arada girişteki ‘seks sahnesi’nin ‘Paris’te Son Tango’yu, finalin de ‘Blow-Up’ı çağrıştırdığını düşünen eleştirmenlerin olduğunu belirtelim..