Beyazperdem
    Kaptan Amerika: Kahramanların Savaşı
    Kaptan Amerika: Kahramanların Savaşı
    Vizyon tarihi 6 Mayıs 2016 (2s 28dk)
    Oyuncular: Chris Evans, Robert Downey Jr., Scarlett Johansson devamı
    Tür Aksiyon, Fantastik
    Ülke ABD
    FRAGMANI İZLE
    Basın
    3,3 5 Eleştiri
    Üyeler
    4,4 578 Puanlama ve 39 Eleştiri
    Beyazperde
    3,0
    Puanım :
    0.5
    1
    1.5
    2
    2.5
    3
    3.5
    4
    4.5
    5
    İzlemek İstiyorum

    Özet ve Detaylar

    Marvel alemi için sivil savaş alarmı! Kaptan Amerika: Kahramanların Savaşı; süper kahramanları, öykü evreninin en önemli konusunda karşı karşıya getiriyor. Yenilmezler'in dahil olduğu olay kötü sonuçlanınca, politik güçler Yenilmezler'in bir otorite tarafından takip edildiği ve yönlendirildiği bir sistem kurulması için baskı yapmaya başlarlar. Bu durum Yenilmezler'in fikir ayrılığına düşerek iki gruba ayrılmasına neden olur. Steve Rogers'ın önderliğinde Yenilmezler'in hükümet baskısı olmaksızın özgür bir biçimde insanlığı korumaya devam etmesini savunan grup ve Tony Stark'ın şaşırtıcı bir biçimde hükümet kontrolünü ve müdahalesini destekleyen bir diğer grup. Chris Evans'ın dördüncü defa Kaptain Amerika kostümünü giyeceği filmde, yönetmen koltuğunda yeniden Russo Kardeşler var! Chris Evans'a başrollerde Robert Downey Jr., Scarlett Johansson, Sebastian Stan, Elizabeth Olsen, Paul Rudd, Daniel Brühl gibi isimler eşlik ediyor.
    Orijinal adı

    Captain America: Civil War

    Dağıtımcı UIP Türkiye
    Daha fazla
    Yapım yılı 2016
    Metraj uzun metrajlı film
    İlginç Detaylar 5 başlık
    Türkiye Gişe Rakamları 1 145 364 kişi izlemiş
    Bütçe 250 000 000 $
    Dil İngilizce
    Görüntü formatı -
    Renk Renkli
    Ses formatı -
    Yapım formatı -
    Viza numarası -

    Beyazperde Eleştirisi

    3,0
    Ortalama
    Kaptan Amerika: Kahramanların Savaşı

    “Eski dostlar düşman olur mu? Hem de nasıl!”

    Murat Tolga Şen
    Kaptan Amerika: Kahramanları Savaşı, beyazperdedeki gelmiş geçmiş en iyi çizgi roman uyarlaması mı? Benim için öyle değil ve hatta bir önceki Kaptan Amerika macerası olan Kış Askeri’nden bile iyi olmayabilir ama artık “Marvel’dan kötü film gelmez” fikrine çok kapıldığımızdan mı nedir, izlediğimiz şeyden zevk almaya gayret ediyoruz. Evet, bu oldukça gösterişli ve eğlenceli bir film ama Marvel evreninin en büyük kırılma noktalarından biri olan “İç savaş” meselesine yaklaşımını sevmedim! Bunu yazı boyunca tekrarlamak istemiyorum ama 2,5 saatlik Kahramanların Savaşı’nı keyifle izledim, o yüzden yazacaklarımdan, “filmi beğenmemiş, balçıkla sıvamaya çalışıyor” anlamı çıkmasın. Öte yandan ben iyi bir çizgi roman okuruyum (daha çok bir DC düşkünü…) ve film Crossbones dahil hepi topu 13 süper kahramanın karıştığı bir macera. Bu haliyle de iç savaştan çok bir mahalle kavgasını andırıyor. Çizgi rom...
    Eleştirinin tamamı
    Kaptan Amerika: Kahramanların Savaşı - Altyazılı Fragman 2 2:28
    Kaptan Amerika: Kahramanların Savaşı - Altyazılı Fragman 2
    196 544 gösterim
    8 Fragman

    Ekstra Videolar

    Geçmişten Günümüze Süper Kahramanlar 0:45
    Geçmişten Günümüze Süper Kahramanlar
    5 181 gösterim
    Batman V. Superman'i Gölgede Bırakacak 13 Çizgi Roman Uyarlaması 1:18
    Batman V. Superman'i Gölgede Bırakacak 13 Çizgi Roman Uyarlaması
    129 503 gösterim
    Beyazperde'de Bu Hafta (6-12 Mayıs) 3:12
    Beyazperde'de Bu Hafta (6-12 Mayıs)
    4 244 gösterim
    Tüm ekstra videolar
    Öneriler

    Oyuncular

    Chris Evans
    Rolü : Steve Rogers / Captain America
    Robert Downey Jr.
    Rolü : Tony Stark / Iron Man
    Scarlett Johansson
    Rolü : Natasha Romanoff / Black Widow
    Sebastian Stan
    Rolü : Bucky Barnes / The Winter Soldier
    Tüm oyuncular ve teknik ekip

    Üye eleştirisi

    Lord H.
    En popüler olumlu eleştiri

    Yazar: Lord H., Tarih: 13/05/2016

    5,0Kusursuz!
    harika çok beğendim, aksiyon sahneleri müthiş, ayrıca süprizler var ;) ben bu film de aksiyona doydum, çok keyfli ...
    Devamını oku
    Barış O.
    Yapılan son negatif yorum

    Yazar: Barış O., Tarih: 19/05/2016

    0,5Berbat
    İğrençti filmi yanlış yapmışlar. ...
    Devamını oku
    Tüm üye eleştirileri
    41% (16 Eleştiri)
    28% (11 Eleştiri)
    18% (7 Eleştiri)
    5% (2 Eleştiri)
    5% (2 Eleştiri)
    3% (1 Eleştiri)
    Kaptan Amerika: Kahramanların Savaşı hakkında görüşlerin ?
    39 Üye eleştirisi

    Fotoğraflar

    46 Fotoğraf

    Bunları Biliyor musunuz?

    Dublaj Kadrosu

    Scarlett Johansson ... Natasha Romanoff / Kara Dul (Figen Sumeli) Chris Evans ... Steve Rogers / Kaptan Amerika (Rüzgar Aksoy) Robert Downey Jr. ... Tony Stark / Demir Adam (Tamer Karadağlı) William Hurt ... General Thaddeus 'Thunderbolt' Ross (Ercan Demirel) Tom Holland ... Peter Parker / Spider-Man (Harun Can) Anthony Mackie ... Sam Wilson / Falcon (Levent Yıldız) Sebastian Stan ... Bucky Barnes / Kış Askeri (Sercan Gidişoğlu) William Hu... Devamını oku

    Detaylar

    Filmin oyuncusu Daniel Brühl verdiği bir röportajda, filmin bütçesinin çok yüksek olduğunu ve bu bütçeyle 20 tane başka film çekilebileceğini söylemişti.

    Oyuncu

    Spider-Man'i canlandıran Tom Holland şimdiye kadar ki en küçük Spider-Man. Holland 19 yaşında.
    5 Başlık

    Son Haberler

    Marvel Sinematik Evreni'nde Tüm Ölenler
    HABERLER - Gündemdeki Filmler
    28 Mayıs 2019 Salı
    En Kötü Marvel Film Posterleri
    HABERLER - Fotoğraf & Videolar
    24 Mayıs 2019 Cuma
    Marvel'ın tasarlayabileceği en kötü posterleri listeledik...
    Süper Kahraman Filmlerinin En Çok Durdurulan Anları!
    HABERLER - Fotoğraf & Videolar
    28 Nisan 2019 Pazar
    Süper kahraman filmlerinin en unutulmaz anlarına göz atıyoruz.
    75 Haber ve Özel Dosya

    Bu Filmi Beğendiysen, Şunlara da Göz At:

    Tüm benzer filmler

    Yorumlar

    • hilal s.
      Film açıkçası beklentimi karşılamadı baştan söyliyim tony hayranıyım aslında marvel dünyasına baya hakim biriyim ama bu film sıkıcıydı ve bazı saçma yönleri vardı mesela tonynin Mark 2 zırhı tank atışlarından etkilenmezken bunun kaç katı daha güçlü Zırh kaptanın yumruklarından etkileniyor ve bildiğin tony nin ark rektörünü kalkanıyla etkisiz hale getiriyor aslında kaptanı severim ama bu denli saçma bi sahne olamaz çünkü onların arasında bi dostluk vardı ve tonyi (her ne kadar bucky kendinde olmasa bile yadsınamaz bir gerçek var burda insanlar ölüyor ) bir katile tercih ettiğine inanamıyorum tek eğlenerek izlediğim sahne vardı o da hemen hemen herkesin sevdiği havaalanı sahnesi gerisi çöp resmen hayatımda ilk defa bir marvel filmi bitsin diye dakika saydım ve ayrıca spidy nin gelmesi çok güzel olmuş az da olsa güldürdü kerata ve o eski espritüel tony den eser yoktu sadece stank kısmı vardı o da tony nin repliği değildi neyse fazla uzattım kısacası film beklentim karşılamadi
    • G?rkem T.
      işte en iyi marvel filmi.
    • G?rkem T.
      STARK FAN beyazperde yorumuna katılıyonmu.
    • G?rkem T.
      beyler şu an anda film 1.071.699.099 Batman v Supemen ise 871.049.975
    • G?rkem T.
      şu anda Türkiyede en fazla tutan 2. marvel filmi
    • G?rkem T.
      x men bnce hiç tutmuyucak çünkü alice harikalr diyarı var o Amerika ve dünya çapında ba tutmuştu
    • Selenay R.
      Güzel bir film.
    • CaptainBalhs
      Part 1 e gelin
    • CaptainBalhs
      Avengers Infinty War sayfasinda yarışma yapalım.Ben soru sorayım siz de cevaplayin? Bakalim kimler ne kadar boş bilgiyle beyninni daha fazla doldurmuş ?
    • CaptainBalhs
      Olayı bu kadar basite indirgeme
    • Suna S.
      Film tam anlamıyla harikaydı soluksuz izlediğim ilk marvel filmiydi.Beklentimin çok çok üstünde çıktı.Filmin her saniyesinden aksiyon dolu sahneler vardı .Marvel aksiyonun yanı sıra izleyiciyi kahkalara boğmayı unutmamıştı hiç beklenmedik yerde yapılan diyaloglar salondaki herkesi kahkaya boğdu. Filme tekrar gitmeyi planlayacak kadar çok beğendim.
    • CaptainBalhs
      Ve de mutlu son bitti ama .Steve niye onun burada olduğunu öğrenirlerse almaya gelirler diyor onu anlamadım.Tony almaya çalıştı steve azinin payini verdi hadi o anda duygusala bağladi anasi için böyle öfkeye vurup kişisel algıladı ve saldırdı.Ama bucky sanki keyfiyle öldürdü.Adam hydra nin elindeydi beynini yikamislar diyor anlamiyordu.Daha sonradan bunu etraflıca düşünmüştür ve Steve e hak vermiştir diye bakarsak olaya kim almaya gelecek ki başka BM mi deneyecek hic sanmam.Hem BlackPanther de ne dedi Let Them Try . İsterse Thanos gelsin borumu lan Captain America bu. Benim Adamim alayina tek çeker.
    • CaptainBalhs
      2.Credit Scene da tom holland in oynadigi spiderman i gösteriyor.Tony tarafindan verilmis değişik biçimde bir bileklik ama son teknoloji cinsinden var.Onu ne işe yaradığını anlamaya çalışıyor ve bu arada halası ile arasindan geçen komik diyaloglara ev sahipliği yapıyor.Ayrica izlemek istersen youtube da bulabilirsin
    • CaptainBalhs
      Civil War şimdiden 678.4 Million Dolar gişe yapti. Hayatimda ilk defa bir filme 2. Ve 3. kez gitme planlari yapıyorum.InsAllah yarin 2. kez gideceğim sonra da 3. süne
    • CaptainBalhs
      Live Captain Live Steve Rogers Live Chris Evans
    • CaptainBalhs
      En güçlü en iyi en güzel CAP .alayina tek çeker.Meydan okur bi sürüsüne
    • engin ?.
      Açıkçası filmi beğendim hele örümcek adamın diyalogları çizgi filminde ve çizgi romanındaki gibi zekice yapılan espiriler ve kavga sahnelerinde'ki rakiplerini küçümsemesi güzeldi ilk defa örümcek adamı oynayacak adamı bulmuşlar filmin sonunda Thanos ilgili bir görüntü olsa güzel olacaktı ama neticede tavsiye ederim gidin pişman olmayacaksınız..
    • engin ?.
      Evet haklısınız bundan bir izleyici olarak bene rahatsız oldum sanatta sansür olmamalı
    • Elif JR.
      Civil War'u Kahramanların Savaşı olarak çevirenlere buradan bir alkış (!)
    • CaptainBalhs
      Nothing.I'm just a kid from Brooklyn . I'm Captain America ...
    • CaptainBalhs
      Ironman 4 gelmesi cok muhtemel.Çünkü RDJ son verdigi bir röportajında yeni filminde Pepper pots u oynayan kadın ile tekrar bir araya gelip yani 4. Filmde aşk yaşamayı istiyorum vb. Falan diyor.Burada sadece iyi bir senaryo yazilmasi lazim RDJ de bunu bekliyor. Ayrica evet bu Civil War sadece Captain America ya ait bir solo film . Dikkat edin kime daha çok odaklanmışlar. Sizin dediğiniz vision scarlet falan sadece yardimci isim statü sünde gelen kişiler.Zaten yönetmen ler Russo kardeslerin röportaj larını okuyun .Diyorlar ki bu Civil War Cap ve Bucky nin öyküsü. Winter Soldier part 1 di.Bu civil war part 2 oluyor. Ya koca filmde 2 saat 27 dakika RDJ bile kaç dakika almış bi bakin. Scarlet vision falan ne kadar gösterilmiş bi hesaplayın.Ayrica Avengers olsaydi yani yenilmezlerin hepsinin olmasi mantığı ile cekilmis olsaydi bundan önceki Avengers assembly ve age of ultron daki gibi her karaktere eşit ve yaklaşık ayni sürede odaklanirlardi
    • The-Erinch
      Marvel in tüm filmlerini önyargısız olarak,keyifle izlemeyi tercih ederim her zaman..Bu filmin biraz zorlama,biraz gişe,biraz milyon dolarla üzerine kurulduğunu düşünsemde gene keyifle izledim..Birçok Marvel kahramanını bir arada izlemek,biribirleriyle savaştıkları sahneler,aksiyon arada katılan ince espriler....tabiki cast sonrasına sıkıştırılan sahneleride Marvelde unutmayın :)
    • CaptainBalhs
      Ya ben düşündüm de. Yani bu civil war o kadar güzel ko yani Cap o kadar güçlü o kadar iyi o kadar FC FC FC FC FC FC FC FC FC FC FC FC FC FC FC ki bu 1000 yorum baraji sadece bu filme ait olsun.Boş verelim infinity part 1 pary 2 yi .yazalim ama yinede rekor bu filme ait olsun ne de olsa son Captain America solo filmi bir daha gelmeyecek.
    • CaptainBalhs
      Lan olum isminden anlasiliyor heralde.ayrica ben sana git Cap i tut demedim .Sadece savun dedim .Ileri geri konusuyorlar ondan.Hayir yani ben Cap çıyım ama stark i da savunurum .
    • CaptainBalhs
      Onu bunu bilmem ben . Ama Cap senin ironunun nasil belliyor bu da sana gelsin
    • CaptainBalhs
      Ayrica sanki sen le atismak isteyen var . sen ayy cok guzel bi film desen sanki güzel olmayacakti tam da istedigim gibi bitti ama şurası şöyle olsaydi daha iyi olurdu desen oyle olacakti .
    • CaptainBalhs
      Lan ezme senin aldigin nefes kadar benim geçmişim var burada
    • CaptainBalhs
      Captain olduktan sonra gerisi muamma.Alayina tek gecer benim adamim kankam.
    • CaptainBalhs
      Anlatiyim mi nasil bittigini
    • CaptainBalhs
      Şu asagida nhaterdal kullanicisina bi güzel cevap ver bizim adimiza anlasilan kasiniyor kendisi .
    • CaptainBalhs
      Yani mutlu son diyebiliriz
    • CaptainBalhs
      Aa bak o olabilir
    • CaptainBalhs
      Yav bi git hele munakasa falan diyor bide .bak canim sen benle asik atamazsin önce bunu bil bu film icin kac yorum yapilmis bi bak önce Bu kadar yorumu kim yapti acaba rekor kirdim biz ve de en eski yorumlara bi bak bakiyim benim yorumlarimi oku da ondan sonra bana laf et . Stark fan şu sahisa gerekli cevabi versene bizim adimiza
    • CaptainBalhs
      Şansına küs o dediklerinin hiç biri asla olmayacak . ve olmazda ve olmadi da
    • CaptainBalhs
      Olsun ben saglam kaziga baglayim da. Hakaret etmesi dahi teklif edilemez ve akildan gecirilemez. Because his is Captain America
    • CaptainBalhs
      Lan dogru konuş Cap a hakaret edeni ben de .. O benim adamim Kankam. Edepli ol terbiyesiz seniz madem kufretceksin gitme o zaman adamimin filmine
    • CaptainBalhs
      Vir de end credit te bir hulk veya thor ragnarok veya guardians of galaxy bekliyordum ama ...
    • CaptainBalhs
      Tamam spoiler vermeyecegim ama kimse ölmüyor merak etmeyin.2 spiderman FC yapmislar ve de Cap ve Bucky ye kufur edenlerin ... Bellerim.Adam olun filmin adi zaten cap america lan
    • CaptainBalhs
      Ayrica bugun film mi izledikten sonra ((insallah 14 45 e kadar yasarsam )) SPOILER Yazacagim ama buraya degil . Avengers Infinity war part 1 sayfasina ve end credit sahnesini yorumlayacagim . ve onumuzdeki filmler adina nokta atislar yapmayi düşünüyorum . meraklilarina duyurulur .. .
    • CaptainBalhs
      Ayrica siz yokken biz vardik.yok uzun zamandir bekliyorlarmis ta bilmem neymis te oymus ta buymus ta .hadi ordan.hadi ordan.hadi oradan.yorumlarin sayisina bi baksana sen .kim yapti o kadar yorumu zannediyorsun. Lan ta gecen sene haziran temmuz da basladik yorum yapmaya dingil
    • CaptainBalhs
      Seanslar konulacak veya dublajli falan diyeceginize sinamanin gisesine gidip sorsaniz zahmet edip o poponuzu kaldirip.
    • CaptainBalhs
      Lan olm bi yorum yapmadik. Millet salak salak seyler yazmis.Stark Fan mnay lan nerdesiniz? Arada bj girin cevap verin demedim mi ?
    • Umut B.
      ne zaman seanslar konulucak
    • engin ?.
      1 gün kaldı gel gel
    • Sedat K.
      Ulan zaman Geçmiyor be
    • hilal s.
      kaç aydır bekliyorum şimdi ise bir kaç saat kaldı :D harika ya #TeamIronman
    • Suna S.
      Dublajli olarak mı vizyona girecek ????#teamcap
    • Ali hamza t.
      dc ciler kotü etıke yaprak imdb poanı dusuyor filmi tam tercümesı ic savaş sonuda barıs buck donuyo galıba black panter babasının katılını afetmez harhalde marvel en ıyı fılmı dıyolar
    • CaptainBalhs
      Elizabeth Olsen ❤❤❤
    • Deniz K.
      Robert downey ❤❤❤
    • CaptainBalhs
      Ama bu sayfaya da geri döneceğiz arada bir bakacağız.sonucta film ciktiktan sonra buraya sacma sapan uorum yazilabilir onlara en guzel sekilde cevap vermemiz lazim
    • CaptainBalhs
      Gala da yapılmış hadi artik burada oyalanmayalim. Avengers Infinity Part 1 filminin sayfasina geçelim.Yıl 2018 de çıkacağına göre.Insallah ömrümüzde yeterse 2 yil var .hedefi koyuyorum 10.000 yorum belki daha fazla da yapariz.Ama bu sefer bilmeceler , aşırı bi şekilde sacmalamalar olmadan.tamamen mantik cercevesi dahilinde en güzel yorumlar düşünceler i yazacağız.
    • CaptainBalhs
      Ama ben onu bunu bilmem Lizzie ye yani Elizabeth bitiyorum ciwil war a ölmeyip gidebilirsem eger yuzde 50 CAP icin yani steve rogers icin yuzde 10 Stark icin yuzde yuzde 15 Bucky icin yuzde 25 be daha fazlasi icin WANDA adina gidicem
    • Selman S.
      Mike Sampson: ''Captain America: Civil War çok iyi, son Avengers filminden daha iyi bir Avengers filmi.''Germain Lussier: ''Bütün gece devam edebilirim ama son bir şey daha var. Civil War'daki havaalanı sahnesi bütün süper kahraman filmleri arasındaki en iyi aksiyon sahnesi.''
    • Selman S.
      Kevin McCarthy: ''Akşam 8'de favori MCU filmim WINTER SOLDIER'dı. 2.5 saat sonra, artık CIVIL WAR 1 numara. Aksiyon sahneleri baş yapıttı. SPIDER-MAN!!!-Steve Rogers.
    • CaptainBalhs
      Onun haricinde kostüme gelelim. Kostümde sinemada ilk defa siyah renkleri kullanılmış. Kollarda görebiliyoruz, gözlerin de çerçevesi fazla kalın bir siyah zaten. Bir tutam Superior Spider-Man tadı var yani. Ama onun haricinde, logo tamamen retro. Kostümün geri kalanı da, hakikaten 15 yaşında bir çocuğun yaptığı bir şey gibi duruyor. Ben bunu pek olumlu buldum. Hikayenin bir noktasında “Iron Spider yapayım sana Peter” da diyebilir Tony zaten. Genel olarak, kostümün mükemmel gözükmemesi iyi bir şey yani. Onun haricinde de, Spidey hakkında söyleyebileceğimiz çok da bir şey yok zaten. Bekleyip göreceğiz. Nasıl bekleyeceğiz tabi, orası muamma!
    • Selman S.
      Kaptan Amerika:Kahramanların Savaşı ön gösterimi yapıldı ve işte ilk izleyici yorumları.Önümüzde Marvel'ın şu ana kadar ki en büyük filmi var; Civil War! Başlıkta Captain America yazabilir fakat emin olun bu Avengers 2.5! Filmin ön gösterimi dün ABD'deki eyaletlerde yapıldı ve çok büyük bir çoğunluk filme hayran kaldı. Bazı izleyici yorumlarına aşağıdan bakabilirsiniz.
    • Selman S.
      Disney İnsider:''Captain America: Civil War'u seveceksiniz.''Jon Schnepp: ''Biraz önce Captain America Civil War'u izledim!!! Vay! Spider-Man efsane! Bütün süper kahraman filmleri arasında en iyi aksiyon sahnelerine sahip!
    • Selman S.
      Johnny Brayson: ''Az önce Captain America Civil War'u izledim ve film harika. Gördüğüm en iyi çizgi roman uyarlaması, ilk Avengers filmi de dahil.''Mike Ryan: ''Captain America: Civil War'un en sevdiğim Marvel filmi olduğuna eminim.''
    • Selman S.
      Steven Weintraub: ''CAPTAIN AMERICA: CIVIL WAR kelimenin tam anlamıyla bütün parayı toplayacak. Chadwick Boseman, Black Panther rolünde muhteşem olmuş. Solo filmi için sabırsızlanıyorum. Kesinlikle rolün hakkını vermiş.''
    • CaptainBalhs
      21. Black Widow?Burada Black Widow’un Cap’in arkasında oluyor olması çok konuşuldu, ama bana bir önemi varmış gibi gelmiyor. Yanılıyor olabilirim, ama zaten yarı cümbüşün ortasında sanki bu sahne. Herkes nizami bir şekilde seçtiği liderin arkasında durmuyor olabilir kapışma esnasında.
    • CaptainBalhs
      22. UNDEROOS!
    • CaptainBalhs
      Şimdi öncelikle, underoos dediğimiz şey, içlik. Çocuk içliği ama. Tony de Spidey’ye kostümü yüzünden böyle takılıyor. Kostümü onun yapmış olması muhtemel bu yüzden. “Gözleri nasıl kısıyor” sorusu da, yüze atıldığı zaman başka birinin yüzünü taklit edebilmenizi sağlayan şeffaf bir maddenin var olduğu evrende bence saçma bir soru. Ama onun haricinde, “underoos” lakabı, Tony’nin Spider-Man ile önce tanışıp, kendisini New York’ta suçla savaşırken keşfedip, kadrosuna almış olması ihtimalini kuvvetlendiriyor.
    • CaptainBalhs
      20. “I could do this all day”İşte gerçekten fragmanın anahtar sahnesi bu. Ne Spidey, ne Panther, ne Tony. Benim nezdimde, filme dair ciddi bir umut beslememi sağlayan sahne bu oldu. Her izlediğimde bir defa daha hayran oldum. Bu sahne, “Bunu sabaha kadar yapabilirim” deyişi, direkt olarak Steve’in ilk filmde, daha cılızken, bully’nin tekine verdiği tepkiye gönderme. Dayak yiyip yiyip, tekrar ayağa kalkan; “nereden geliyor olursa olsunlar, bully’leri sevmeyen” adam olduğunu tekrar vurgulamak için. Ve elbette, bu filmin Kaptan Amerika için bir yolculuğun sonu olduğunun altını çizmek için. Gerçekten harikulade, tüyleri diken diken edici bir sahne. Bayıldım!
    • CaptainBalhs
      18. Kim Black Widow’un Peşinden Geliyor?Peki o zaman sorulacak soru şu, Tony neden “senin peşinden gelecekler, dikkat et?” diyor Black Widow’a? Kim gelecek? Konuştukları yer belli ki en son Ultron’da Avengers ekibine tahsis edilen yer. Yani bu ayrımdan sonra mı, önce mi… Acaba “Seni yeni Avengers’ın başı yaptım, bak peşine adam gelir” mi anlamında diyor onu Tony? Kafalar karışık. Fragmanda en kafamın karışık olduğu alan da bu.
    • CaptainBalhs
      19. Diz Çöker, Tövbe İsterBiliyorsunuz, çizgi romanlarda Scarlet Witch ve Vision, uzun süre karı kocalardı. Geçen Ultron’da da kendilerinin bu bağlantısına bir referans verilmişti. Scarlet Witch’i oynayan Elizabeth Olsen da, iki karakterin de güçlerini esasen aynı Infinity Stone’dan alıyor olmalarının bir manası olduğuna değinmişti. Bu Civil War’da da eşleşmiş olacaklar belli ki. Vision’ı da alt edebilecek tek kişi de Scarlet Witch zaten.
    • CaptainBalhs
      14. Uyan Mamoş…Çok gözümüze sokuyorlar. İki opsiyon var. Ya “çok gözümüze soktular ters köşe olalım diye” opsiyonu, ya da “çok gözümüze soktular, ters köşe olalım beklentisine girelim istediler, hakikaten gözümüze soktuklarını yapacaklar” opsiyonu. Ben hâlâ ikincisindeyim. Bence War Machine Hakk’ın rahmetine kavuşacak.
    • CaptainBalhs
      15. IFID’nin ÖnemiŞimdi, ortada IFID diye bir şey var. Geçen fragmanda da görmüştük. Set fotoğraflarına göre bunun açılmı Institute for Infectious Diseases, yani Bulaşıcı Hastalıklar Enstitüsü. Gelen bilgilere göre Nijerya’da, zaten görüntüler de Afrika’msı biraz. Buranın önünü bir grup karanlık asker adam basıyor. Akabinde de olaya Captain intikal ediyor.
    • CaptainBalhs
      16. Cap Koruyor Mu, Saldırıyor Mu?Peki Cap orayı koruyor mu, yoksa saldırıyor mu? İnternette dolaşan –ve bizim sanırım GeekTyrant’ta ilk gördüğümüz– bir teori, Crossbones’un Zemo’nun emriyle buraya saldırdığı yönünde. Belki bu filmin başları olabilir, zira Scarlet Witch’in de buraya benzer bir yerlerde Cap ile dolaştığı sahneler vardı. Filmin açılışı, Zemo + Crossbones’un IFID‘e saldırması, New Avengers’ın da onu korumaya çalışmasıyla olabilir. Bilakis…
    • CaptainBalhs
      17. Crossbones vs. CapBu sahne de benzer yerlerde. Alın size çılgın teori. Crossbones ve Zemo, başta IFID‘e saldırıyorlar. New Avengers bertaraf ediyor. Crossbones hapse giriyor. Akabinde, savaş patlak veriyor. Taraflar seçiliyor. Tony çaresizlikten, çizgi romanlardaki gibi süper kötüleri kendi tarafında kullanmaya başlıyor. Crossbones’u salıyor sokağa, Suicide Squad stayla ve akabinde, bütün bu olaylar Cap’in ölümüne sebebiyet veriyor. At fava bekle.
    Yorumları göster
    Back to Top