Hesabım
    "Zindanlar ve Ejderhalar: Hırsızlar Arasındaki Onur"daki En Etkili 13 Güç!

    Zindanlar ve Ejderhalar: Hırsızlar Arasında Onur, popüler oyundan birçok harika büyü sergiliyor.

    Paramount Pictures

    "Zindanlar ve Ejderhalar: Hırsızlar Arasındaki Onur" hakkında spoiler içerir.

    "Zindanlar ve Ejderhalar: Hırsızlar Arasında Onur", olağanüstü güçlere sahip birçok karakter içeriyor. Dungeons and Dragons rol yapma oyununun popüler Forgotten Realms ortamının evi olan Faerun dünyasına aksiyon dolu bir yolculuk olan film, oyunun hayranları için çok sayıda şaka ve gönderme içerse de film hem oyuncular hem de oyuncu olmayanlar için ilgi çekici bir hikaye sunuyor.

    Michelle Rodriguez, Chris Pine, Sophia Lillis, Rege-Jean Page, Hugh Grant, Justice Smith ve Daisy Head'in rol aldığı film, kendisini çok ciddiye almadan hem eğlenceli hem de heyecan verici olmayı başarıyor. Ve tüm fantastik filmler gibi kurnaz büyücüler, tehlikeli yeteneklere sahip garip yaratıklar ve gizemli güçlere sahip antik eserlerden payını alıyor.

    İşte filmdeki en etkili 13 güç!

    Ölülerle Konuşma

    .

    Ölülerle konuşma, D&D'de yalnızca 3. seviye bir büyü olsa da her maceracı bilginin güç olduğunu ve birçok zorluğun üstesinden gelmek için çok önemli olduğunu bilir. Hırsızlar Arasında Onur'da kahramanlar, Forge'un mahzenindeki muhafazaların üstesinden gelmek için Ayrılık Miğferi'ne ihtiyaç duyar ancak konumu yalnızca Evermoors Mezarlığı'na gömülü Uthgardt Elk kabilesinin ölüleri tarafından bilinmektedir. Son derecede komik bir sahnede kahramanlar aradıkları cevapları bulana kadar cesetleri sorgularlar. Seviyesi düşük olmasına rağmen, bu büyünün başka türlü aşılmaz bir sorunun üstesinden gelme gücü yadsınamaz.

    Wild Shape / Vahşi Suret

    .

    Druidlerin hayvan formlarına bürünme konusundaki özlü gücü, Doric tarafından film boyunca büyük bir etki için kullanılmıştır. Castle Never'a sızmak için bir sinek olur ve daha sonra keşfedildiğinde kaçmak için çeşitli suretlere bürünür. Birkaç noktada, oyunda bu mümkün olmasa da, düşmanlarını katletmek için bir baykuş ayısına dönüşür. Doric'in uçan formlara bürünme ve kayma yeteneği, onu sık sık en güçlü druidlerle aynı seviyeye getirir. Bu birçok yaratıcı uygulama, Wild Shape'in ne kadar gerçekten çok yönlü ve güçlü bir yetenek olduğunu gösteriyor.

    Wall of Force / Güç Duvarı

    .

    D&D'de Güç Duvarı, duvar veya kubbe şeklinde neredeyse durdurulamaz bir bariyer oluşturan ve oyunun en güçlü savunmalarından biri olan 5. seviye bir büyüdür. Hırsızlar Arasındaki Onur'un doruk noktasına ulaşan son savaşında Simon, kendisini ve müttefiklerini Sofina'nın yağdırdığı ölümcül gök taşlarından korumak için bu büyüyü kısa süreliğine kullanır. Bu eylem, onları ölümcül büyüsünün elindeki kesin kıyametten kurtarır. Wall of Force'un Meteor Swarm gibi bir sihirbazın yapabileceği en güçlü savaş büyülerinden bazılarını durdurma yeteneği, koruyucu gücünün bir kanıtıdır.

    Dragon’s Breath / Ejderhanın Nefesi

    .

    Ejderhalar, iki kez görünmelerine rağmen, filmde şaşırtıcı derecede küçük bir rol oynuyorlar. Her iki görünüm de bir ejderhanın nefesinin neden bu kadar yıkıcı olduğunu kanıtlıyor. Kahramanlar, Helm of Disjunction hakkında cesetleri sorgularken, onlara siyah ejderhaların yer aldığı bir savaştan bahsedilir. Ejderhalar, asit nefeslerini ölümcül bir etki için kullandıkları geri dönüşlerde görülüyor. Daha sonra kahramanlar, ateşli nefesi inanılmaz bir yıkıma yol açan kırmızı ejderha Themberchaud ile karşılaşır. Diri diri kavrulmaktan kurtulurlar çünkü Edgin, ejderhayı nefesini kullanarak onlara özgürlüğe giden bir geçit açması için kandırır.

    Animate Object / Nesneleri Canlandır

    .

    D&D'deki bu 5. seviye büyü, çeşitli amaçlar için kullanılabilir, ancak çoğunlukla yakındaki nesneleri canlandırmak ve yapanın adına savaşmalarını sağlamak için kullanılır. Sofina, onu bir ejderha heykelini canlandırarak kullanıyor. Gerçek bir ejderhanın güçlerinden yoksun olsa da yine de tehlikelidir, Doric ve Holga'yı meşgul eder ve Edgin'i dövüşten uzaklaştırır. Bu, Sofina'nın dikkatini Simon'la bire bir büyülü bir düelloya odaklaması için serbest bırakır. Müttefikler savaşta paha biçilmezdir ve onları yakındaki her şeyden yaratan bir büyü gerçekten de güçlü bir yetenektir.

    The Hither-Thither Staff / Gitti Geldi Asa

    .

    Filmde birkaç kez kahramanların gününü kurtaran asa, gerçekten dikkate değer bir eser Hither-Thither Staff'tır. Holga bir keresinde süslü bir baston olduğunu düşünerek onu eski kocası Marlamin'e hediye etmişti. Ancak Simon, asayı bir mil uzağa kadar herhangi bir yüzeyde bir kapı açabilen güçlü bir sihirli eşya olarak tanır. Maceracılar asayı ölümcül uçurumları geçmek, hazine mahzenlerine sızmak ve tehlikeden kaçmak için kullanır. Hatta bunu Forge'un gemisinden haksız yere elde ettiği altını sokaklara boşaltmak için kullanıyorlar ve vatandaşları Sofina'nın Bekleyen Ölümünden tam zamanında uzaklaştırıyorlar.

    Reverse Gravity / Ters Yerçekimi

    .

    Ters Yerçekimi, D&D'de 7. seviye bir büyüdür ve bu nedenle yalnızca güçlü büyücüler tarafından kullanılabilir. Hırsızlar Arasında Onur'da Simon, sihir şovunda katılımcıları dolandırırken yakalandığında yalnızca kısa bir süre için görünür. Bir panik anında, yanlışlıkla Ters Yerçekimi'ni kullanarak kızgın seyircinin tavana yapışmasına neden olur ve bu da ona kaçması için bir an kazandırır. Bu, böylesine güçlü bir büyünün önemsiz bir kullanımı gibi görünse de, Simon'ın karakter eğrisi açısından önemlidir. O aslında güçlü bir büyücü ama kendinden şüphe duyması onu engelliyor. Ancak büyük tehlike anlarında şüphelerinin üstesinden gelebilir ve gerçek gücünü gösterebilir.

    Finger of Death

    .

    Çok korkulan 7. seviye bir büyü olan Finger of Death, hemen hemen her yaratığın anında ve büyük bir acı içinde ölmesine neden olabilir. Dahası, Finger of Death tarafından öldürülen herhangi biri bir zombi olarak yükselir ve katiline sonsuza dek ölümsüz bir köle olarak hizmet etmeye mahkumdur. Hırsızlar Arasında Onur, dramatik etki için bu büyünün gücünü azaltır, bu da Sofina'nın kurbanı öldürmek için ona dokunması gerektiğini ima eder. D&D'de büyü, 60 fit uzağa kadar bir parmağı işaret ederek yapılabilir. Yine de, kararan parmağıyla Edgin'e doğru ilerleyen Sofina'nın görüntüsü, büyünün neler yapabileceğini bilen herkesi ürpertir.

    Meteor Swarm / Meteor Yağmuru

    .

    Sofina, filmin destansı final savaşını eşit derecede destansı bir büyü olan meteor yağmuru ile başlatıyor. Bir sihirbazın kullanabileceği en yüksek sihir seviyesi olan bu 9. seviye büyü, gökten dört ateş topu çağırır. Bu yanan meteorlardan biri bile büyük bir yıkıma neden olmak için yeterli olacaktır. Yalnızca Simon'ın Wall of Force'u hızlı kullanması kahramanları kurtarır ve büyü, Neverwinter sokaklarında kaosa neden olur. Sofina, Edgin ve müttefiklerine ne kadar güçlü bir düşmanla karşı karşıya olduklarını açıkça göstermek istiyor ve Meteor Swarm bu konuda hiçbir şüpheye yer bırakmıyor. Bunu daha da güçlü büyülerle takip etmesi, onun büyülü hünerinin bir kanıtıdır.

    The Helm of Disjunction / Büyü Miğferi

    .

    Tehditleri etkisiz hale getirmek, onları yok etmek kadar yararlı olabilir ve Helm of Disjunction (Büyü Miğferi), bunu kanıtlıyor. Kahramanlar, Forge'un mahzenindeki büyülü koğuşu atlamak için filmin ilk yarısını bu güçlü büyülü miğferi arayarak geçirirler. Dümeni bulmak zordur ve Simon, kurtarıldıktan sonra büyüsüne uyum sağlamakta zorlanır. Ancak etkinleştirildiğinde, kasadaki muhafazalardan kalenin dışındaki sokaklardaki ışık yayan kürelere kadar yakındaki tüm büyüleri kapatır. Yüzlerce fit içindeki diğer tüm büyüleri bozma gücü, filmde görülen en güçlü büyülü etkilerden biridir.

    The Tablet of Reawakening / Yeniden Uyanış Tableti

    .

    The Tablet of Reawakening (Yeniden Uyanış Tableti), benzersiz bir diriltme yeteneğine sahip güçlü bir eşyadır: Kızıl Büyücülerin lanetli bıçakları tarafından katledilmiş olsalar bile birini diriltebilir, ancak yalnızca bir kez kullanılabilir. "Hırsızlar Arasındaki Onur"da, Thay'in Kızıl Büyücüleri, yaraları sihirle iyileştirilemeyen ölümcül bıçaklar kullanıyor. Edgin, karısı yıllar önce bu bıçaklarla öldürüldüğü için bu tabletin gücüne göz dikiyor. Ailesini bir bütün haline getirme arzusu, filmin aksiyonunu yönlendiriyor. Ancak, nihayet tabletin gücünü kullanma şansını yakaladığında, yol boyunca yeni bir aile tanımı öğrendiğini keşfediyor.

    Time Stop / Zaman Durdurma

    .

    9. seviye bir sihirbaz büyüsü olan Time Stop (Dur Zaman Büyüsü), tam olarak adından da anlaşılacağı gibi, zamanın içindeki herkes için donduğu bir balon yaratır. Zaman baloncuğuna hapsolmuş herkes, o devam ettiği sürece harekete geçemez. Sofina, Horn of Beckoning Death ile kaçabilmek için Edgin ve müttefiklerini tuzağa düşürmek için Time Stop'u kullanan bir geri dönüşte görülüyor. Hırsızlar Arasında Onur'un zirvesinde, savaşı bitirmek için Zaman Durdurma'yı kullanarak kahramanları tekrar tuzağa düşürmeye çalışır. Simon bu sefer büyüye başarılı bir şekilde karşı koyar, ancak Edgin, Kira'nın Sofina'yı yenmek için sihri geçersiz kılan bir bileziği takmasına yetecek kadar uzun süre donmuş gibi davranır.

    The Horn of Beckoning Death / Ölüm Çağıran Boynuz

    .

    "Zindanlar ve Ejderhalar: Hırsızlar Arasında Onur" olaylarından yüz yıl önce, kötü Kızıl Büyücüler, Ölüm Çağıran Boynuz'u kullanarak uzaktaki Thay diyarını ele geçirdiler. Boynuz, ona dokunan herkesi öldüren ve onları zombiye dönüştüren kırmızı bir sis çıkarır. Büyücü Sofina, asil Harpers'ın kalesinden boruyu çaldı ve aynı şeyi Neverwinter'a da yapmaya hazırlanıyor. Filmin doruk noktasına yakın bir yerde, Yüksek Güneş Oyunları için toplanan düzinelerce soylu ve tüccarı öldürerek Çağıran Ölüm'ü çağırır. Kahramanların insanları güvenli bir yere çekmek için kurnazca bir oyunu olmasaydı, bu inanılmaz derecede güçlü büyüden binlerce kişi daha ölürdü.

    facebook Tweet
    Öneriler
    Yorumlar
    Back to Top